اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل استاندارد بوشهر اعلام کرد

کشف و پلمپ 2 هزار بلوک سقفی یونولیت غیراستاندارد در بوشهر

حدود 2 هزار فوم پلی‌استایرن غیراستاندارد که برخی آن را با نام بلوک سقفی یونولیت می‌شناسند، توسط کارشناسان استاندارد، کشف و پلمپ شد.

کشف و پلمپ 2 هزار بلوک سقفی یونولیت غیراستاندارد در بوشهر

محمد برکت، کارشناس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با پیگیری گزارش یک مصرف‌کننده، یک واحد تولیدی محصولات پلی استایرن در شهرک صنعتی برازجان شناسایی و توسط کارشناسان استاندارد مورد بازرسی قرار گرفت.

کارشناس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر افزود: با ورود به محل گزارش شده، با حجم گسترده‌ای از انواع محصولات پلی استایرن شامل فوم و تری‌دی پنل (دیوار پیش ساخته) روبه‌رو شدیم که اغلب از مواد اولیه نامرغوب تولید شده بود.

وی فعالیت این واحد تولیدی را غیرقانونی عنوان کرد و اظهار داشت: از آن جا که مصالح ساختمانی مشمول رعایت استانداردهای اجباری هستند، این واحد بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد و در خارج از وقت اداری، اقدام به تولید می‌کرد.

برکت تصریح کرد: محصولات این واحد تولیدی تراکم و مقاومت بسیار پایینی دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند منجر به بروز عواقب خطرناکی از جمله ریزش سقف ساختمان حین بتن‌ریزی و عدم مقاومت در برابر حرارت و در نتیجه آتش‌سوزی شود.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول