اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد قزوین خبر داد

ثبت 2 استاندارد کارخانه‌ای در قزوین

مدیرکل استاندارد قزوین از ثبت دو استاندارد کارخانه‌ای در بهمن ماه سال جاری در قزوین خبر داد.

ثبت 2 استاندارد کارخانه‌ای در قزوین

محمودرضا طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به عدم وجود استاندارد ملی برای برخی از فرآورده‌ها با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری کارشناسان اداره کل با واحدهای تولیدی دو استاندارد کارخانه‌ای برای فرآورده‌های «شیشه شوی و پاک کننده LCD و LED بدون الکل» در صنایع شیمیایی توسط واحد تولیدی کیمیا شیمی سهند  و فریم موتور سیکلت- ضربه در صنعت خودرو و نیرو محرکه توسط واحد تولیدی تکتاز موتور تهیه و در اداره کل به ثبت رسید.

تأیید صلاحیت یک مرکز آموزشی همکار در قزوین در بهمن ماه

ستاره سمیعی رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد قزوین نیز عنوان کرد: شرکت «بهینه سازان فرایند صنعت» به عنوان مرکز آموزشی همکار در زمینه آموزش دوره‌های تدوین استاندارد، سیستم‌های مدیریتی و فنی مهندسی در رشته‌های خوراک و فرآورده‌های کشاورزی، میکروبیولوژی، صنایع شیمیایی و پلیمر و بسته بندی در سطح منطقه 3 شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم و مرکزی در پنجاه و هفتمین کمیته تأیید مراکز آموزشی سازمان ملی استاندارد ایران مورد تأیید قرار گرفت و گواهینامه مربوط را دریافت کرد.

ادامه روند اتصال واحدهای تولیدی به سامانه اتوماسیون اداری استاندارد قزوین

مسئول انفورماتیک اداره استاندارد قزوین نیز عنوان کرد: در ماه‌های  آذر و دی سال جاری 40 واحد تولیدی به سامانه اتوماسیون اداری پیوستند.

حدیث پور رضایی بیان داشت: در راستای بهبود روند ارسال و دریافت مکاتبات بین اداره کل و واحدهای تولیدی، اتصال واحدها به سامانه از سال گذشته آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای این فرآیند کاهش چشمگیری در مکاتبات فیزیکی و همچنین هزینه‌های مربوط به ارسال مراسلات به چشم می‌خورد.

پور رضایی افزود: فرآیند فوق تا اتصال همه واحدهای تولیدی تحت پوشش ادامه خواهد داشت.

تمدید گواهینامه دو آزمایشگاه همکار در قزوین

رئیس اداره تأیید صلاحیت و سیستم‌های کیفیت استاندارد قزوین خاطرنشان کرد: پیرو جلسه کمیته فنی تایید صلاحیت این اداره کل در تاریخ 19 بهمن سال جاری، گواهینامه فعالیت دو آزمایشگاه همکار تمدید شد.

زینت بیگم فرزام افزود: در این کمیته گواهینامه فعالیت آزمایشگاه همکار «پیرایه زیست قزوین» در زمینه شیمیایی و آزمایشگاه همکار «ایران دوچرخ» در زمینه خودرو و نیرو محرکه تمدید شد.

وی یادآور شد: همچنین در این جلسه با درخواست افزایش دامنه شمول آزمایشگاه همکار «ترازآب الوند» در زمینه ساختمانی و معدنی موافقت شد.

انتهای پیام/2667/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول