اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

آمریکا 22 بهمن گزینه‌های روی میز ایران را دید

امام جمعه نطنز گفت: آمریکا و اذنابش در روز 22بهمن گزینه‌های روی میز ملت ایران را دیدند و به عظمت و بزرگی ملت ایران اعتراف کردند.

آمریکا 22 بهمن گزینه‌های روی میز ایران را دید

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا طاحونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز، اظهار داشت: حضور باشکوه شما مردم ولایتمدار نطنز و همه ملت غیور ایران اسلامی در روز 22 بهمن حامل پیام‌هایی برای مسئولان کشور و دشمنان خارجی بود.

وی ادامه داد: مسئولان بدانند هیچ‌گاه تنها نخواهند بود و در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی با اتکا بر نیروی عظیم ملت می‌توانند در مقابل باج خواهی‌های استکبار بایستند و قدرتمندانه از ارزش‌ها و اصول نظام دفاع کنند.

طاحونی با بیان اینکه دشمنان این نظام باید بدانند این ملت را با هیچ نیرو و تهدیدی نمی‌توان از انقلاب خود جدا کرد، متذکر شد: دشمنان نظام با تهدید و تحریم و تبلیغات سوء علیه این نظام چیزی جز بردن آبروی خود به دست نخواهند آورد و به یاری خدا طبق وعده خداوند حکومت جهان در تملک صالحان است و ما شاهد بر چیده شدن نظام سلطه خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به جنایت تکفیری‌ها، ابراز داشت: آنچه که امروز دل مسلمانان جهان را به درد می‌آورد، جنایات تکفیری‌ها با پول عربستان و پشتیبانی آمریکا و با هدف اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی و در نهایت خارج کردن شیعه از میدان است، آن‌ها می‌خواهند ذهن مردم دنیا را از مردم مظلوم فلسطین منحرف کنند.

امام جمعه نطنز، عامل موفقیت مسلمانان را وحدت دانست و یادآور شد: اگر ما طبق آموزه‎های قرآن اختلافات را کنار گذاشته و با یکدیگر متحد شویم، تمام توطئه‎های دشمنان را خنثی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم.

طاحونی در پایان با تأکید بر وحدت کلمه، بیان کرد: امت اسلام باید یک هدف را دنبال کرده، نفرت، کینه‎ورزی و ‎سوءظن‎ها را کنار گذاشته و دشمنی‎ها را تبدیل به اخوت و برادری کنند.

انتهای پیام/63025/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول