اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

دومین دوره لیگ والیبال دانش‌آموزی آمل پایان یافت

دومین دوره لیگ والیبال دانش‌آموزی شهرستان آمل با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مدیرعامل و سرمربی تیم کاله مازندران پایان یافت.

دومین دوره لیگ والیبال دانش‌آموزی آمل پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره آموزش و پرورش آمل ظهر امروز در مراسم پایانی این لیگ با اعلام اینکه این مسابقات از چهار ماه پیش تاکنون آغاز شده است، اظهار داشت: 15 مدرسه در دو گروه در این مسابقات شرکت کردند که 83 دیدار حاصل شد.

حمید محمدنسب با بیان اینکه لیگ والیبال دانش‌آموزی آمل با مشارکت باشگاه کاله مازندران صورت گرفت، یادآور شد: چهار تیم مدرسه شهدای پاشاکلا، بشارت، طالب آملی و شهیدان عزیزی به نیمه نهایی راه یافتند.

وی با اعلام اینکه تیم طالب آملی به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت و تیم شهدای پاشاکلا نیز چهارم شد، افزود: فینال این رقابت‌ها را تیم‌های بشارت و شهیدان عزیزی برگزار کردند که در پایان تیم دبیرستان متوسطه اول بشارت توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و تیم شهیدان عزیزی که در دوره نخست قهرمان شده بود به جایگاه دومی رسید.

این مسئول با بیان اینکه براساس دیدگاه وزارت آموزش و پرورش ورزش آموزشگاهی مبنای ورزش قهرمانی است، تصریح کرد: با پایلوت شدن آمل به عنوان ورزش آموزشگاهی رشته والیبال امیدواریم بتوانیم قهرمانان و ورزشکاران جدیدی را به این عرصه معرفی کنیم.

انتهای ‌پیام/86011/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول