اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

تیم والیبال شهرداری زاهدان به مصاف کاله مازندران می‌رود

تیم شهرداری زاهدان در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال به مصاف تیم کاله مازندران می‌رود.

تیم والیبال شهرداری زاهدان به مصاف کاله مازندران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه ورزش سیستان و بلوچستان، هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال عصر امروز با شش بازی پیگیری می‌شود که به دنبال آن تیم شهرداری زاهدان به مصاف کاله مازندران می‌رود.

تیم والیبال شهرداری زاهدان در آخرین بازی لیگ برتر خود در سال 92 برای بقا در این رقابت‌ها باید کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی را از پیش رو بردارد.

شکست کاله کار بسیار سختی برای بازیکنان حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر خواهد بود، زیرا کاله مازندران در صورت پیروزی برابر شهرداری زاهدان امکان صعود یک پلی‌ای در جدول را خواهد داشت و این چیزی نیست که بهروز عطایی سرمربی کاله از آن به راحتی بگذرد.

دو نماینده سیستان و بلوچستان و مازندران به ترتیب با 38 و 22 امتیاز رتبه‌های چهارمی و یازدهمی جدول لیگ برتر والیبال را در اختیار دارند.

بازی رفت این دو تیم سه بر دو به سود کاله به پایان رسید و این هفته زاهدانی‌ها در سالن ورزشی استانداری ساعت 16 میزبان هستند دور رفت این رقابت‌ هستند.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول