اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه بانوان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات والیبال «جام فجر» در کاشان

نایب رئیس هئیت والیبال کاشان از برگزاری مسابقات والیبال بانوان با عنوان «جام فجر» در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات والیبال «جام فجر» در کاشان

فاطمه حسیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: به مناسبت آغاز سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی مسابقات والیبال ویژه بانوان با عنوان «جام فجر» در کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 21 تیم از منطقه کاشان طی روزهای پنج‌شنبه (24 بهمن‌ماه) تا دوشنبه (28 بهمن‌ماه) در دو سالن ورزشی جهان پهلوان تختی و سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات هشت تیم در دسته یک به صورت دو گروه چهار تیمی و سیزده تیم در دسته دو  به صورت دو حذفی شرکت دارند.

نایب رئیس هئیت والیبال شهرستان کاشان، تیم‌های شرکت‌کننده در دسته یک این دوره از مسابقات را گروه صنعتی شادمان، فرا تکمیل شادمان، کاترین، بیمه البرز، باران یک، حجاب، آسمان و علوم پزشکی اعلام کرد.

حسیبی در ادامه، تیم‌های مرصاد، هئیت روستایی، باران دو، دانشگاه پیام نور کاشان، شهدای طاهرآباد، نورالهدی فین، شرکت توزین برق، جامعه القرآن، کتابچی، شفا، شانار، حکمت و منتخب بسیج را از تیم‌های شرکت‌کننده در دسته دو این رقابت‌ها ذکر کرد.

وی، سرپرست مسابقات والیبال بانوان «جام فجر» را حورا تقی‌زاده و ناظر فنی الهه ملکیان اعلام و خاطرنشان کرد: استارت نخستین روز برگزاری این مسابقات پنج‌شنبه  24 بهمن‌ماه با بازی تیم‌های گروه صنعتی شادمان با کاترین در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان زده می‌شود.

انتهای پیام/2406/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول