اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر تمام حریفان

قم قهرمانی والیبال نشسته جام فجر را جشن گرفت

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی جام فجر در قم با قهرمانی تیم میزبان و تجلیل از تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

قم قهرمانی والیبال نشسته جام فجر را جشن گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از موفقیت‌های ارزشمندی که والیبالیست‌های معلول قمی در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی 2013 به دست آوردند و اکنون نیز قمی‌ها در ترکیب تیم‌های حاضر در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور می‌درخشند، قم یکی از استان‌های موفق در والیبال نشسته کشور محسوب می‌شود.

البته آخرین موفقیت قم در این رشته به سه سال قبل باز می‌گردد، سالی که تیم والیبال نشسته قم با شایستگی توانست تمام حریفان را از پیش رو برداشته و به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور دست باید اما به دلیل مسائل و مشکلات مالی این تیم نتوانست فعالیت خود را ادامه بدهد و در لیگ برتر حضور یابد، بلکه از هم پاشید و دیگر اثری از آثار آن تیم موفق وجود ندارد.

بعد از مدت‌ها که از فراموش شدن آن تیم می‌گذرد، یک دوره رقابت‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولین به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در قم برگزار شد، رقابت‌هایی که والیبالیست‌های مطرح جانباز و معلول قم با سه تیم میهمان از استان‌های البرز و مرکزی و شهرستان الشتر در آن به رقابت پرداختند و سرانجام تیم قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان قم فرصت خوبی بود تا والیبالیست‌های معلول استان قم بتوانند شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌ شده توسط هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم این بازی‌ها با شرکت تیم‌های والیبال نشسته الشتر، قم، مرکزی و البرز در سالن بهزیستی قم برگزار شد.

در پایان این مسابقات که در محیط بسیار شاد و توام با دوستی و محبت در بین ورزشکاران جانباز و معلول با حضور مسئولین هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان برگزار شد تیم قم به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های البرز و مرکزی در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در پایان این دوره از مسابقات به تیم قهرمان یعنی تیم والیبال نشسته قم و تیم‌های هیئت البرز و هیئت مرکزی تیم‌های دوم و سوم این دوره از پیکارها توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین جوایزی اهدا شد.

همچنین در حاشیه پیکارهای والیبال نشسته قهرمانی جام فجر در قم یاد و خاطره شهیدان حسین دخانچی، حاج تقی کرمعلی، سیدیحیی میرزایی و حسن قربانی از شهدای هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با حضور مسئولین تیم‌های البرز، مرکزی، الشتر و قم با برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گرامی داشته شد.

انتهای پیام/78002/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول