اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان خبر داد

پایگاه امام خمینی بر سکوی نخست مسابقات والیبال "جام فجر" سرایان

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان از برگزاری مسابقات والیبال "جام فجر" یادواره سرداران شهید این شهرستان خبر داد و گفت: تیم والیبال پایگاه امام خمینی قهرمان این دوره از مسابقات شد.

پایگاه امام خمینی بر سکوی نخست مسابقات والیبال "جام فجر" سرایان

علی لطفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشـت: به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نکوداشت سرداران شهید شهرستان سرایان مسابقات والیبال "جام فجر" برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات از 12 بهمن ماه جاری به مدت هشت روز در سالن ورزشی شهیدان رحیمی شهرستان سرایان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان اذعان داشت: در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال "جام فجر" سرایان هشت تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

لطفیان اذعان داشت: تیم والیبال مصعبی، پایگاه امام خمینی، دهیاری بسطاق و رهنورد سه قلعه در مسابقات نهایی والیبال "جام فجر" به رقابت پرداختند.

وی به رقابت بازی فینال مسابقات والیبال "جام فجر" یادواره سرداران شهید شهرستان سرایان اشاره و تصریح کرد: برای کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات تیم والیبال پایگاه امام خمینی در مقابل دهیاری مصعبی صف‌آرائی کرد که این تیم توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر دهیاری مصعبی را شکست دهد و بر سکوی نخست بایستد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان ادامه داد: تیم والیبال دهیاری مصعبی در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات والیبال "جام فجر" این شهرستان قرار گرفت.

لطفیان خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی مسابقات والیبال "جام فجر" سرایان دو تیم رهنورد کویر سه قلعه و دهیاری بسطاق به مصاف هم رفتند که رهنورد سه قلعه با نتیجه سه بر دو از سد حریف گذشت و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: کاپ اخلاق مسابقات والیبال "جام فجر" شهرستان سرایان به اکبر بهشتی بازیکن فنی تیم رهنورد کویر سه قلعه تعلق گرفت.

انتهای پیام/69014/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول