اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال خبر داد

شناسایی 8 هزار نونهال مستعد رشته والیبال در کشور

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال کشور از شناسایی و حضور بیش از 8 هزار نونهال 12 و 14 سال در قالب طرح ملی استعدادیابی خبر داد.

شناسایی 8 هزار نونهال مستعد رشته والیبال در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر هوتهم ظهر امروز در نخستین همایش استعدادیابی والیبال کردستان در سنندج اظهار کرد: توجه به استعدادهای ناب ورزشی و پشتوانه‌سازی برای ورزش کشور از مهمترین امور بوده و در همین راستا نیز فدراسیون والیبال با جدیت هرچه تمام‌تر وارد عمل شده است.

وی افزود: برای تقویت تیم‌های ملی کشور به ویژه تیم ملی نوجوانان و بهره‌مندی از همه استعدادهای سراسر کشور طرح ملی استعدادیابی با تقسیم کشور به 8 منطقه و انتخاب مسئولان مناطق و استان‌ها آغاز شده است.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال از اجرای این طرح ملی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و افزود: خوشبختانه در مرحله نخست شاهد حضور بیش از 8 هزار نفر از نونهالان 12 سال و 14 سال کشور هستیم که این مهم نویدبخش کشف استعدادهای بی‌شمار در این خصوص است.

هوتهم تصریح کرد: در مرحله کشوری دو تیم 100نفری از استعدادهای استان‌های مختلف که توسط فدراسیون شناسایی شده است تشکیل شده و زیر نظر 30 مربی برجسته کشوری آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وی افزود: در قالب این دو تیم نیز تیم‌های ملی نونهالان و مینی والیبال تشکیل خواهند شد و پشتوانه مستحکمی برای تیم ملی والیبال نوجوانان تشکیل خواهد شد.

رئیس کمیته استعدادهای فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: اساسنامه تشکیل آکادمی‌های والیبال تا اسفندماه به استان‌های مختلف کشور ابلاغ خواهد شد و از سال 94 دیگر هیچ استانی به صورت تیم‌های استانی نمی‌تواند در مسابقات کشوری نوجوانان شرکت کند و باید در قالب آکادمی‌ها در این مسابقات شرکت کنند.

هوتهم به جایگاه کردستان در عرصه والیبال کشور و سابقه دیرینه ورزشکاران و مربیان این استان در عرصه والیبال اشاره کرد و افزود: امید است با تشکیل آکادمی‌های بخش خصوصی و حمایت‌های همه‌جانبه در این استان شاهد بازیابی جایگاه والای استان در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/79006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول