اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

تجلیل از دانش‌آموزان برتر زنجانی در جشنواره طلوع اندیشه ولایت

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: جشنواره طلوع اندیشه ولایت و تجلیل از دانش‌آموزان برتر زنجانی برگزار می‌شود.

تجلیل از دانش‌آموزان برتر زنجانی در جشنواره طلوع اندیشه ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در حاشیه یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش زنجان اظهار داشت: 100 بخاری تابشی در ناحیه 2 زنجان نصب شده است که هزینه هر یک از این بخاری‌ها یک میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه سیم‌کشی در برخی از روستاها نامناسب و کهنه بود، اعلام کرد: آموزش و پرورش در برخی از روستاها مجبور به ارتقاء سیستم از ورودی کنتور و انتقال آن در مدارس شده است.

این مسئول از برگزاری جشنواره طلوع اندیشه ولایت در زنجان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در واقع تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و موفق مدارس در سطح کشوری است.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانش‌آموزانی که در ناحیه یک و 2 دارای رتبه زیر 3 هزار هستند 110 نفر است، تاکید کرد: از این تعداد 63 دانش‌آموز در ناحیه 2 تحصیل می‌کردند.

بهلولی ادامه داد: علاوه بر دانش‌آموزان موفق در کنکور از دانش‌آموزانی که در مسائل علمی، فرهنگی و ورزشی موفق به کسب رتبه کشوری شده‌اند تجلیل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان زمان این مراسم را در تاریخ اول اسفند 1392 اعلام و اضافه کرد: مکان این مراسم نیز دانشگاه آزاد خواهد بود.

این مسئول برگزاری اینگونه برنامه‌ها و جشنواره‌ها را برای افزایش و تقویت روحیه دانش‌آموزان موثر دانست و ادامه داد: با برگزاری برنامه‌هایی از این دست دانش‌آموزان برای تلاش بیشتر ترغیب می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتخاب معلمان نمونه در نواحی شهرستان زنجان یادآور شد: انتخاب معلمان نمونه با توجه به تعداد فراوانی و آیتم‌های در نظر گرفته شده کاری سخت و نیازمند زمان است.

بهلولی با بیان اینکه 3 هزار و 300 نفر برای انتخاب معلم نمونه به آموزش و پرورش ناحیه 2 معرفی شده است، تصریح کرد: از بین این تعداد نزدیک به 40 نفر برای پالایش و برای معرفی انتخاب شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه از انتخاب دبیرستان شهید شریعتی به عنوان مدرسه ماندگار خبر داد و بیان داشت: اسناد لازم کسب شده و مدرسه متعلق به آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/73009/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول