اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امضای تفاهم‌نامه‌ «نجات» بین آموزش و پرورش ‌و شر‌کت آب منطقه‌ای‌ سیستان و بلوچستان

تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب «داناب» در مقطع متوسطه بین آموزش و پرورش ‌و آ‌ب منطقه‌ای‌ استان سیستان و بلوچستان به امضا‌ رسید‌.

امضای تفاهم‌نامه‌ «نجات» بین آموزش و پرورش ‌و شر‌کت آب منطقه‌ای‌ سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی ‌شرکت شر‌کت آب منطقه‌ای‌ سیستان و بلوچستان، ‌براساس ‌تفاهم‌نامه طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب)‌ مقرر شد دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان در ‌ارتباط‌ با نحوه مصرف‌، آلودگی آب و حفاظت از منابع آبی استان مورد آموزش قرار گیرند.

 ‌احمد عاقبت‌بخیر مدیرعامل شر‌کت آب منطقه‌ای‌ سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن بیان کلیات طرح از تفاهم صورت گرفته و از حسن نظر مدیرکل آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.‌

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز ضمن بیان اینکه استان سیستان وبلوچستان نخستین استان از لحاظ پراکندگی در کشور است، گفت: فاصله بین یک مدرسه در شمال و جنوب استان 1200 کیلومتر مربع است.

وی افزود: در این طرح که فاز دوم آن در زاهدان و در 200 مدرسه و 40 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه برگزار می‌شود 400 دانش‌آموز به عنوان ناجی آب و 200 معلم به عنوان رابط طرح همکاری دارند.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول