اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی:

آموزش‌و‌پرورش و ورزش‌و‌جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند خبر داد و گفت: در این مسابقات 20 تیم در لیگ دسته یک و دو با یکدیگر به رقابت پرداختند که آموزش‌و‌پرورش و ورزش‌و‌جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

آموزش‌و‌پرورش و ورزش‌و‌جوانان بر سکوی قهرمانی ایستادند

سعید حسین‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 20 تیم حضور داشتند که در لیگ دسته یک و دو از 12 بهمن‌ماه جاری به مدت 10 روز در سالن شهیدین قاسمی به رقابت پرداختند.

ورزش و جوانان بر سکوی قهرمانی لیگ دسته یک فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند

دبیر هیئت فوتبال خراسان جنوبی به مسابقات لیگ دسته یک فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات 10 تیم شرکت داشتند که با انجام 18 بازی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

حسین‌آبادی ادامه داد: از لیگ دسته یک فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند تیم‌های ورزش و جوانان، دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی و مخابرات برای راه یابی به مسابقات نهایی به مصاف هم رفتند.

وی گفت: در بازی نخست مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته یک، تیم ورزش و جوانان با مخابرات به رقابت پرداختند که ورزش و جوانان با نتیجه دو بر یک حریف را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بازی دوم مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته یک نیز دانشگاه علوم پزشکی به مصاف دانشگاه بیرجند رفت که در پایان بازی قانونی دو بر دو به تساوی رضایت دادند اما در ضربات پنالتی دانشگاه علوم پزشکی با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف گذشت.

حسین‌آبادی به مسابقات پایانی لیگ دسته یک فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند اشاره کرد و گفت: در فینال این مسابقات تیم ورزش و جوانان با برتری 4 بر 3 در مقابل دانشگاه علوم پزشکی به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و دانشگاه علوم پزشکی نیز نایب قهرمان شد.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی مسابقات لیک دسته یک، تیم مخابرات به مصاف دانشگاه بیرجند رفت که در وقت قانونی به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند اما در ضربات پنالتی مخابرات با نتیجه چهار بر دو از سد حریف گذشت و در جایگاه سوم ایستاد.

آموزش و پرورش رتبه نخست لیگ دسته 2 فوتسال "جام فجر" ادارات را از آن خود کرد

دبیر هیئت فوتبال خراسان جنوبی با بیان اینکه در لیگ دسته دو مسابقات فوتسال "جام جم" ادارات بیرجند 10 تیم شرکت داشتند و با انجام 18 بازی در مرحله مقدماتی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، یادآور شد: تیم‌های آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مهر اقتصاد و بانک ملی برای راه‌یابی به مرحله ‌نهایی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دو، تیم آموزش و پرورش با بانک ملی به رقابت پرداخت و موفق شد حریف را با نتیجه 10 بر یک شکست داده و به فینال صعود کند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: در بازی دوم مسابقات لیگ دسته دو فوتسال "جام فجر" ادارات بیرجند دو تیم بانک مهر اقتصاد و بانک سپه در مقابل هم صف‌آرائی کردند که در پایان بانک سپه با نتیجه 2 بر صفر در مقابل بانک مهر اقتصاد به برتری رسید و به فینال راه یافت.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: برای کسب قهرمانی این مسابقات، تیم آموزش و پرورش در مقابل بانک سپه ظاهر شد و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد و بر سکوی نخست بایستد و بانک سپه نیز نایب قهرمانی را تصاحب کرد.

وی اضافه کرد: در دیدار رده‌بندی مسابقات لیگ دسته دو فوتسال "جام فجر" شهرستان بیرجند تیم‌های بانک ملی و مهر اقتصاد به رقابت پرداختند که بانک ملی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 حریف را از دور مسابقات خارج کند و در جایگاه سوم قرار گیرد.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول