اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اعلام کرد

ظرفیت آموزش و پرورش در خدمت سپاه و بسیج

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش و پرورش با همه ظرفیت در خدمت سپاه و بسیج است.

ظرفیت آموزش و پرورش در خدمت سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی صبح امروز در ششمین جلسه هیئت رئیسه بسیج فرهنگیان اظهار داشت: حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت ملت ایران زمین بود که مردم با این حضور خود ضربه سختی به اظهارات اخیر سران استکبار زدند.

وی افزود: بسیج فرهنگیان همانند سایر فعالیت‌های سازمان از اولویت‌‌های کاری سازمان است و اداره آموزش و پرورش در همه بخش‌ها در خدمت سپاه و بسیج است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه مطالبه سازمان آموزش و پرورش از بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی این است که در فعالیت‌های خود نمونه باشند، بیان کرد: این مطالبه سازمان است که این دو قشر در این استان و حتی در کشور حرف نخست را بزنند.

قاسمی اضافه کرد: بسیج فرهنگیان با ظرفیت عظیمی که دارد باید در راستای ارتقا و کیفی‌سازی و عملیاتی کردن منزلت معلمان گام بردارد و قطعاً اگر این مهم حاصل شود، نخستین دستاورد کار حاصل شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: معلمان با داشتن روحیه بسیجی می‌توانند در کار خود نمونه باشند و نسلی درخشان را به جامعه هدیه دهند.

انتهای پیام/2667/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول