اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بدهی 367 میلیونی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی آموزش و پرورش استان به آب و فاضلاب را 367 میلیون تومان عنوان کرد.

بدهی 367 میلیونی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه خیرین را علاوه بر همکاری آن‌ها در ساخت مدرسه باید جهت تشویق آن‌ها در پرداخت هزینه‌های مدارس مشارکت داد، اظهار داشت: انتظار می‌رود خیرین همکاری لازم در این خصوص را داشته باشند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان می‌توان از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کرد و خیرین را در نگهداری و پرداخت برخی هزینه‌ها مشارکت داد که انتظار می‌رود همکاری لازم اعمال گردد.

این مسئول با بیان اینکه در سال 91 قانونی ابلاغ شد که  انشعابات مدارس مجانی بوده و پس از چندی ابلاغیه لغو شد، خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت آب بهاء 50 درصد بخشودگی داریم اما با این وجود هزینه انشعابات و آب بهاء مدارس مطابق روال گذشته باید پرداخت شود.

لدنی‌نژاد با تأکید بر اینکه همه روزی در آموزش و پرورش بودیم و با مشکلات این مجموعه آشنایی کامل داریم، عنوان داشت: امیدواریم مدارس آموزش و پرورش نسبت به پرداخت هزینه انشعابات و آب بهاء همکاری لازم با مجموعه آب و فاضلاب را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه ادارات کل در این شهرستان و مرکز استان وجود دارد و هزینه نگهداری از شبکه و تاسیسات بسیار بالا است، اذعان داشت: شکستگی‌ها و مشکلاتی وجود دارد که هزینه آن‌ها بسیار بالا است.

این مسئول، میزان بدهی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به آب و فاضلاب را 367 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: عمده بدهی‌های مجموعه آب و فاضلاب در مرکز استان بوده که انتظار می‌رود آموزش و پرورش نسبت به پرداخت بدهی خود همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه نگهداری شبکه‌ها در بویراحمد بسیار بالا است و شاهد مشکلات عدیده‌ای هستیم، بیان داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان درآمدزایی دیگری جز دریافت هزینه‌های آب بهاء و انشعابات ندارند که در صورت بروز مشکل بحرانی با مشکلات عدیده‌ای روبرو می‌شویم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه مطالبات و معوقات بسیاری اکنون در نزد مردم داریم، تصریح کرد: مردم باید قبض خود را به موقع پرداخت کنند چرا این طولانی شدن روند پرداخت بدهی‌ها پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول