اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند خبر داد

قهرمانی آموزش و پرورش در مسابقات فوتسال "جام فجر" بیرجند

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند از برگزاری مسابقات فوتسال این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات آموزش و پرورش بر سکوی قهرمانی ایستاد.

قهرمانی آموزش و پرورش در مسابقات فوتسال "جام فجر" بیرجند

محمد‌علی دادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: پرونده مسابقات فوتسال شهرستان بیرجند "جام فجر" گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نکوداشت پرفسور کاظم معتمد‌نژاد بسته شد.

وی افزود: در این مسابقات 20 تیم فوتسال شهرستان بیرجند در چهار گروه پنج تیمی از 13 بهمن ماه جاری به مدت 10 روز در سالن شهیدین قاسمی به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به پایان دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام فجر اشاره و تصریح کرد: در مرحله مقدماتی این مسابقات حدود 40 بار تیم‌های حاضر به مصاف هم رفتند که در پایان هشت تیم از گروه‌های چهارگانه به دور حذفی صعود کردند.

وی اذعان داشت: در رقابت‌های دور حذفی مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان بیرجند نکوداشت پروفسور معتمد‌نژاد تیم‌های فوتسال آدینه، شهید ترابی، نگین صنعت، گلدایران، مرکز آموزش محمد رسول‌الله(ص)، پرتو افروز، آموزش و پرورش بیرجند و شهید ناصری به رقابت پرداختند.

آدینه در مقابل شهید ناصری زانو زد

وی خاطرنشان کرد: در بازی نخست دور حذفی مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان بیرجند دو تیم آدینه و شهید ناصری در مقابل هم ظاهر شدند که تیم شهید ناصری موفق شد با نتیجه پنج بر دو حریف را از دور خارج سازد.

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند ادامه داد: در بازی دوم از مرحله حذفی این مسابقات تیم فوتسال شهید ترابی به مصاف آموزش پرورش رفت که با نتیجه سه برشش بازی را به تیم آموزش و پرورش واگذار کرد.

دادگر یادآور شد: در رقابت سوم این دوره از مسابقات، تیم فوتسال نگین صنعت بیرجند در مقابل پرتو‌ افروز صف‌آرائی کرد که در پایان وقت قانونی دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند اما در ضربات پنالتی تیم نگین صنعت پیروز شد که با نتیجه پنج بر چهار حریف را زمین‌گیر کرد.

وی گفت: در بازی پایانی مسابقات دور حذفی جام فجر دو تیم فوتسال گلدایران و مرکزآموزش محمد رسول‌الله(ص) به رقابت پرداختند که در پایان تیم فوتسال گلدایران با نتیجه شش بر صفر حریف تیم مقابل نشد و از دور مسابقات کنار رفت.

مرکز آموزش محمد رسول الله‌(ص) و آموزش و پرورش فینالیست شدند

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند به چهار تیم صعود کننده به دور نهایی مسابقات فوتسال "جام فجر" شهرستان بیرجند اشاره و تصریح کرد: تیم‌های فوتسال شهید ناصری، آموزش و پرورش بیرجند، نگین صنعت و مرکز آموزش محمد رسول‌الله(ص) در مسابقات فینال و رده‌بندی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم  رفتند.

دادگر بابیان اینکه در دیدار رده‌بندی دو تیم فوتسال نگین صنعت و شهید ناصری رو در روی یکدیگر قرار گرفتند، اذعان داشت: در این مسابقات تیم نگین صنعت بود که موفق شد با نتیجه چهار بر دو، حریفش را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد.

وی اضافه کرد: در بازی فینال مسابقات فوتسال "جام فجر" .تیم  فوتسال مدیریت آموزش و پرورش بیرجند به مصاف مرکز آموزش محمد رسول ا... (ص) رفت که در پایان، این تیم قدرتمند آموزش و پرورش بیرجند بود که با نتیجه پر گل هفت بر سه از سد حریف گذشت و بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.

طی 48 بازی مسابقات فوتسال"جام فجر" شهرستان بیرجند 242 گل از خط دروازه گذشت

دبیر هیئت فوتبال شهرستان بیرجند یادآور شد: در مسابقات فوتسال"جام فجر" گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نکوداشت پرفسور کاظم معتمد‌نژاد پدر علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری نوین ایران، 48 بازی انجام شد که 242 گل از خط دروازه گذشت.

دادگر گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مدیح شهردار بیرجند و تنی چند از مسئولان اداری و انتظامی، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی برگزار شد، از طرف هیئت فوتبال شهرستان بیرجند  به تیم‌های برتر ضمن اهداء حکم قهرمانی و تندیس یاد بود مبالغ 50 تا 30 هزار تومان وجه نقد تقدیم شد.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول