اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

استقبال مردم زنجان از فیلم‌های دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مردم زنجان از فیلم‌های دفاع مقدسی که در قالب جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، استقبال بسیار خوبی داشتند.

استقبال مردم زنجان از فیلم‌های دفاع مقدس

ناصر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر از 16 بهمن ماه تا 25 بهمن در زنجان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 20 فیلم از فیلم‌های منتخب هیئت داوران جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران می‌شود، تصریح کرد: هر روز دو فیلم در 6 سانس در سینما «بهمن» زنجان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای نخستین بار است که جشنواره فیلم فجر در استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با وجود تاخیری که در ارسال فیلم‌ها در روزهای نخست جشنواره رخ داد استقبال بسیار خوبی از برنامه‌های این جشنواره به عمل آمد.

مقدم با اشاره به اینکه استقبال مردم زنجان به ویژه اهالی هنر از فیلم‌های ارائه شده در جشنواره فیلم فجر بسیار بالا بود، ادامه داد: بر اساس آخرین اعلام برنامه «هفت»، زنجان جزء پنج استان نخست کشور در استقبال مردم از برنامه‌های جشنواره فیلم فجر معرفی شده است.

این مسئول با بیان اینکه روزهای نخست و دوم اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در زنجان، مردم به دلیل اطلاعات کمی که داشتند استقبال چندانی نکردند، افزود: طی 18 بهمن ماه استقبال مردم از فیلم‌های اکران شده بسیار عالی بود.

وی استقبال مردم از فیلم‌های «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی را بسیار گسترده اعلام کرد و یادآور شد: تا امروز 16 فیلم از این جشنواره در استان اکران شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان متذکر شد: چهار فیلم دیگر طی امروز و فردا از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران می‌شود.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول