اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خبر داد

‌استقبال پرشور مردم از جشنواره فیلم فجر مشهد

دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: با وجود تبلیغات رسانه‌ای کم در شهر استقبال مردم مشهد از جشنواره فیلم فجر بسیار زیاد است.

‌استقبال پرشور مردم از جشنواره فیلم فجر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحمید طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همزمان با دومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار کرد: مردم خراسان رضوی فرهیخته و هنردوست هستند از این‌ رو همواره و لحظه به لحظه به دنبال دریافت اطلاعاتی جدید از یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد هستند.

معاون سینمایی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه استقبال مردم پایتخت معنوی ایران از فیلم «چ» در روز اول جشنواره زیاد بود، تصریح کرد: از یک سو آخرین سانس این فیلم در شب گذشته با مشکل مواجه شد و از طرفی دیگر فیلم «انارهای نارس»‌ به ستاد جشنواره مشهد نرسید. از این‌رو امروز نیز سه سیانس را برای اکران مجدد «چ» در نظر گرفتیم.

به گفته وی فیلم‌های جشنواره 24 ساعت قبل از اکران به دست ستاد یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد می‌رسد و در صورت دریافت کردن آن به علاقه‌مندان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

* جلسات نقد و بررسی فیلم‌های مستند ویژگی مهم یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد

دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد جلسات نقد و بررسی فیلم‌های مستند در مشهد را یکی از ویژگی‌های مهم یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد دانست و گفت:‌ با اینکه اکران این نوع فیلم‌ها در مشهد داوری نشد اما اکران بخشی از فیلم‌های مستند تولید شده در دفتر انجمن سینمای جوان مشهد در فرهنگسرای رسانه‌ باعث شد آثار فوق توسط هیئت داوری ارزیابی شود و مورد داوری قرار گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: ویژگی‌ مهم اکران‌های فیلم‌های مستند جشنواره فیلم فجر مشهد، برگزاری جلسات نقد و بررسی آنها پس از اکران بود که با شیوه خود و به همراه عوامل سازنده انجام شد و از سوی مردم با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول