اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم فجر قم خبر داد

نقد «شیار 143» با حضور عوامل فیلم در جشنواره فیلم فجر قم

معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد قم گفت: فیلم شیار 143 با حضور عوامل فیلم در قم نقد و بررسی می‌شود.

نقد «شیار 143» با حضور عوامل فیلم در جشنواره فیلم فجر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حامد حجتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای جشنواره فیلم فجر قم پیگیر حضور عوامل فیلم‌های مطرح در جمع سینما دوستان قم بودیم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته حضور عوامل فیلم شیار 143 برای جلسه نقد و بررسی هماهنگ شده است.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد قم خاطرنشان کرد: شیار 143 از جمله فیلم‌های خوب و مطرح جشنواره فیلم فجر امسال است که توسط مردم و منتقدان تحسین شده است.

وی اضافه کرد: درون‌مایه این فیلم دفاع مقدس است و ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان برجسته سینمای ایران، فیلم ارزشمند «چ» را به این فیلم تقدیم کرده است و این نشان از ارزش‌های این فیلم دارد.

حجتی تصریح کرد: شیار 143 با قم نیز نسبتی دارد و تهیه‌کننده آن قمی است که نشان از بالندگی سینمای قم دارد و حضور این فیلم در قم، موجب بالارفتن خودباوری هنرمندان قمی و نشان دادن توانمندی‌های این قشر فرهیخته می‌شود.

فیلم شیار 143 سه‌شنبه این هفته در قم به نمایش درمی‌آید و جلسه نقد و بررسی آن که با نمایش در سانس فوق‌العاده همراه است، پنجشنبه در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ع20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول