اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

دستگیری سارق باسکول در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارق باسکول 500 کیلویی و سارق سیم‌های برق در این شهر خبر داد.

دستگیری سارق باسکول در ملایر

ابراهیم سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ماموران کلانتری 12 شهرستان ملایر در پی سرقت یک دستگاه خودروی پراید از یکی از خیابان‌های این شهر  موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با تلاش بسیار و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، دریافتند فرد سارق با خودروی مسروقه اقدام به سرقت قطعات خودروهای دیگر کرده و خودوری مذکور را پس از انجام سرقت‌های متوالی، اوراق و به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: سرانجام فرد سارق که با یک دستگاه خودرو در حال سرقت بود توسط ماموران پلیس دستگیر و خودروی  وی نیز متوقف شد که پس از بازرسی از خودرو اقلام مسروقه‌ شامل لاستیک، دینام، کیف دستی حاوی مدارک شناسائی خودرو و تعدادی عابر بانک کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهم دستگیر شده بلافاصله پس از دستگیری به سرقت خود اعتراف کرد که در این رابطه ماموران پلیس، فرد خریدار اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

سعیدی ادامه داد: ماموران پلیس در پی اعلام دو فقره سرقت سیم برق در شب گذشته در یکی از خیابان‌های شهر ملایر بلافاصله وارد عمل شدند و با اعزام گشت‌های هدفمند، سرانجام فرد سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی همچنین از دستگیری سارقی که در حال سرقت یک باسکول 500 کیلوئی از یک مغازه در این شهرستان بود خبر داد و افزود: ماموران کلانتری شهر ازندریان نیز در حین گشت‌زنی دو نفر سارق را در حین سرقت آهن‌آلات گاوداری توسط دستگاه هوابرش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان سخنانش گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/89002/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول