اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

دستگیری طراح اصلی سرقت از بانک ملی مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری طراح اصلی سرقت روز گذشته از بانک ملی مشهد گفت: یک نفر که در حین سرقت توسط پلیس مجروح شده بود شب گذشته در بیمارستان فوت کرد.

دستگیری طراح اصلی سرقت از بانک ملی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم رونمایی از طرح‌های سامانه ثبت مکانیزه تصادفات، دوربین‌های ثبت تخلف و نرم‌افزار آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی بعد از ظهر امروز در مرکز فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم، بهمن امیری‌مقدم با بیان اینکه ما باید در کارهایمان همیشه رو به جلو باشیم، افزود: این سامانه اولین و آخرین کار ما نخواهد بود که به صورت کلی سه مورد کنترل محدوده طرح ترافیک، ثبت تخلفات سرعت و عبور از چراغ قرمز از مزایای این نرم‌افزار است.

وی در ادامه با اشاره به بحث فناوری‌های پیشرفته در دنیا افزود: پلیس باید در این خصوص به روز باشد که با توجه به ذخایر علمی که داریم می‌توان گفت بعد از تهران دومین استانی هستیم که در بحث دوربین‌های ترافیکی کار کرده‌ایم که این یک امتیاز بسیار خوب است.

وی گفت: درخواستی که بنده به عنوان فرمانده انتظامی از دانشجویان بخصوص در حوزه آی‌ تی دارم این است که در زمینه این نرم‌افزار‌ها همکاری مثبت و خوبی با نیروهای انتظامی داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان در مورد سرقت مسلحانه اخیر بانک ملی افزود: پنج نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند که سه نفر آنها به صورت اجرایی این عملیات را انجام می‌دادند. نفر اصلی، که طراح اصلی این برنامه‌ها بود شب گذشته طی یک سری اقدامات اطلاعاتی پلیسی دستگیر شد و یک نفر که در حین سرقت توسط پلیس مجروح شده بود شب گذشته در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول