اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گرمسار:

17 فقره انواع سرقت در گرمسار کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارق شیشه‏ای و کشف 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق، اموال مسروقه را با مقداری شیشه و هروئین تعویض می‏کرد.

17 فقره انواع سرقت در گرمسار کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی سمنان، سیدعلی‏اکبر میری امروز افزود: با اعلام وقوع یک فقره سرقت مغازه در گرمسار، ماموران پلیس پس از بررسی به چند نفر سارق سابقه‏دار که معتاد به شیشه نیز هستند، مظنون شدند.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری 11 شهرستان گرمسار حین ماموریت به فردی معتاد به مواد مخدر مظنون شدند که در بررسی، تعدادی البسه و پوشاک نو در وسایل همراه وی کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به انتقال مظنون و ادامه تحقیقات، تصریح کرد: با حضور صاحب مغازه و شناسایی وسایل مکشوفه، بازجویی‏های تخصصی ادامه یافت و سارق به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: پرونده‏ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارجاع و متهم سپس با صدور قرار، روانه زندان شد.

میری ادامه داد: کارآگاهان پلیس این شهرستان با توجه به سوابق متعدد سارق و شواهد موجود با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، تحقیقات خود را به صورت نامحسوس ادامه دادند.

وی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات و کشف سرنخ های جدید، با هماهنگی مقام قضایی، سارق مورد بازجویی مجدد پلیس قرار گرفت و پس از مشاهده شواهد و دلایل غیرقابل انکار به 16 فقره سرقت منزل و ساختمان نیمه‏کاره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار مصرف مواد مخدر را زمینه‏ساز وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت‏های خرد دانست و به خانواده‏ها توصیه کرد: با جدیت مراقب نوجوانان و جوانان خود باشند و از گروه دوستان و رفت و آمدهای آنان مطلع شوند.

میری بیان داشت: مرکز فوریت‏های پلیسی 110 در استان سمنان در طول شبانه‏روز آماده دریافت اطلاعات و اخبار شهروندان در خصوص هرگونه فعالیت مشکوک و مجرمانه است.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول