اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بویراحمد خبر داد

انهدام باند سرقت تلفن همراه در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از انهدام باند دو نفره سرقت گوشی‌‌های تلفن همراه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

انهدام باند سرقت تلفن همراه در یاسوج

سرهنگ علی کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از انهدام باند دو نفره سرقت گوشی‌‌های تلفن همراه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری 12 انتظامی بویراحمد دو عضو باند سارقان گوشی‌های تلفن همراه دستگیر و به 13 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در پی سرقت‌های متعدد تلفن‌های همراه در شهر یاسوج ماموران کلانتری 12 این شهرستان شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند تا شهروندان بتوانند با آرامش خاطر بهتر و بیشتری تردد کنند.

این فرمانده انتظامی در بویراحمد ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده و با توجه به اظهارات مالباختگان مشخص شد سارقان دو نفر بودند و با استفاده از موتورسیکلت و یا پیاده اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کردند که بررسی و شناسایی آن در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 12 قرار گرفت.

کاشانی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 یاسوج پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس متهمان را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

این مسئول ضمن تاکید بر هوشیاری ماموران انتظامی یاسوج اظهار کرد: متهمان با پرسه‌زنی در یکی از خیابان‌های شلوغ به منظور شناسایی سوژه مورد نظر قصد ارتکاب جرم داشتند که توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بویراحمد اذعان کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تخصصی به 13 فقره سرقت گوشی تلفن اعتراف کردند و با شناسایی تعدادی از مالباختگان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارجاع داده شدند.

این مسئول انتظامی ضمن هشدار به مجرمان خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با مجرمان و قانون‌شکنان تمام توان خود را به کار می‌گیرد و هیچ مجرمی نمی‌تواند از چنگال قانون فرار کند.

کاشانی در خاتمه از شهروندان خواست با انعکاس موارد مشکوک به پلیس نیروی انتظامی اطلاع دهند و این دستگاه انتظامی را در تامین نظم و امنیت جامعه یاری کنند.

انتهای پیام/82011/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول