اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برای نخستین‌بار در کشور

مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در اصفهان افتتاح شد

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اصفهان از افتتاح نخستین مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کشور در اصفهان خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز آموزش نیروهای شهر اصفهان، نیروهای منطقه‌ای و مربیان کانون است.

مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در اصفهان افتتاح شد

سید حامد عسگری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اصفهان نخستین مرکز در کشور است که با هدف بالابردن کیفیت دوره‌های آموزشی و آموزش نیروهای منطقه‌ای و مربیان افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: هدف از افتتاح این مرکز فراگیر حمایت و آموزش از کودکان با نیازهای ویژه است که ارائه برنامه‌های فرهنگی و عرضه محصولات آموزشی و فرهنگی مورد نیاز این کودکان، بازی و سرگرمی با توجه به توانایی‌های کودکان با نیازهای ویژه از اهداف این مرکز است.

به گزارش فارس، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه کودکانی هستند که دچار مشکل کم شنوایی، کم بینایی و یا ناتوانی‌های جسمی و حرکتی هستند و در حال حاضر تنها 5 مرکز فراگیر حمایت و آموزش کودکان با نیازهای ویژه در تهران فعالیت می‌کنند و در هیچ یک از استان‌ها به کودکان با نیازهای ویژه خدمات ارائه نمی‌شود.

با راه‌اندازی این مرکز فرصت مناسبی در اختیار این کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد تا به رشد و پرورش استعدادهای خود بپردازند و استعدادها و توانایی‌های آنها از طریق فعالیت در این مرکز بروز پیدا می‌کند؛ افتتاح چنین مرکزی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مهم خانواده‌های کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه است و لازم است که مسئولان دیگر استان‌های کشور نیز افتتاح مرکز فراگیر در استان خود را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/2301/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول