اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار عنبرآباد خواستار شد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام آموزش و پرورش در عنبرآباد

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان عنبرآباد گفت: وجود پروژه‌های نیمه‌ تمام آموزش و پرورش به علت کمبود اعتبارات است که مسئولان آموزش و پرورش باید با پیگیری این پروژه‌ها را تکمیل کنند.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام آموزش و پرورش در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، اسماعیل کمالی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی است که رکن بسیار مهمی در توسعه جامعه به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش باید برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کند و معلمان بزرگوار به عنوان امانت‌داران این امر خطیر وظیفه سنگینی به عهده دارند.

کمالی تصریح کرد: حمزه زمانی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد طی مدت مسئولیت وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دادند و از سوی دیگر عباس عبادی از نیروهای خوب عنبرآباد هستند که امیدواریم در این مسئولیت سربلند و پیروز باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به راهپیمایی یوم‌‌الله 22 بهمن در شرایط کنونی جامعه همه اقشار مختلف مردم و مسئولان باید حضور پر رنگی در این راهپیمایی داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان عنبرآباد همچنین خواستار بحث اجرایی شدن سند تحول در آموزش و پرورش شد و بیان داشت: وجود پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش به علت کمبود اعتبارات است که مسئولان آموزش و پرورش باید با پیگیری این پروژه‌ها را تکمیل کنند.

انتهای پیام/80005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول