اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شهرستان نور:

وحدت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

دادستان شهرستان نور گفت: وحدت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وحدت مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام فیض‌الله سیفی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن فریدونکنار افزود: برپایی حکومتی با محوریت اسلام مهمترین هدف از انقلاب مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) بوده است.

وی افزود: قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی همین مردم هستند.

دادستان شهرستان نور اظهار داشت: وحدت مهمترین دستاورد این انقلاب است که همه باید در حفظ و گسترش آن با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در اینباره کوشا باشیم.

وی با تاکید بر لزوم فرمان پذیری از ولایت فقیه، بیان داشت: برخی نزاع‌ها و تعدد سلایق سیاسی نباید باعث جدایی شود.

سیفی اضافه کرد: احتمالی برای نظام این است که مردم از درون نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌میل شوند که البته با حضور گسترده و حماسی مردم امروز و حتی پیش از این در روز قدس و نهم دی ماه با‌رها ثابت شده که مردم با بصیرت ایران اسلامی با شناخت کامل نسبت به ارزش‌ها بستر را برای تعالی جامعه فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم سبک زندگی غربی وارد خانه‌های ما شود چون دشمنان با دیدن ثبات ما به دنبال خرابکاری در ریشه خانواده‌های ایرانی هستند.

دادستان شهرستان نور ادامه داد: تفرقه محوری‌ترین ترفند و هدف دشمنان جمهوری اسلامی است که با بصیرت همه خنثی می‌شود.

به گزارش فارس، مردم شهرستان فریدونکنار زودتر از وعده دیدار در سطح شهر مشاهده شد که از مسیرهای پل میلاد و خیابان‌های شهدا، امام خمینی(ره)، ولیعصر(عج)، امیر صیاد شیرازی، شهید نامجو، پاسداران، ایثارگران، 24 متری، ساحلی و فیروزآباد به سمت مسجد جامع شهر حرکت کردند.

نکته جالب توجه حضور قابل توجه خبرنگاران و نمایندگان رسانه ملی و فعالان رسانه‌های مجازی و مطبوعاتی است.

امروز در فریدونکنار حضور گسترده تحقق یافت و به جرات می‌توان گفت جمعیت امروز از سال‌های قبل و هر مناسبت دیگری بیشتر بود، به گونه‌ای که یکی از یادگاران دفاع مقدس که در همه دوره‌های قبل راهپیمایی 22 بهمن در فریدونکنار حضور داشته در جمع دوستانش گفت: هرگز در هیچ مناسبتی چنین جمعیتی ندیده بودم.

دانش‌آموزان فریدونکناری و بسیجیان با در دست داشتن پلاکارت‌هایی جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و پرچم این دو کشور را به آتش کشیدند.

از دیگر نکات جالب توجه دیگر حمل پرچم چند متری جمهوری اسلامی ایران توسط دانش‌آموزان فریدونکنار بود، دانش‌آموزان بسیجی نیز با در دست داشتن پیام‌های رهبری و فرموده‌های امام خمینی (ره) بر اهمیت این موضوع و گوش به فرمان بودن فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی امر مسلمانان جهان تاکید کردند.

پرچم حزب‌الله لبنان نیز در کنار پرچم مقدس کشورمان به چشم می‌خورد، در درون مصلی قدس شهرستان، جمعیت هلال احمر ویزیت رایگان بیماران را انجام می‌داد و همچنین با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فریدونکنار در ورودی مصلی ایستگاه نقاشی کودکان دایر بود.

انتهای پیام/86022/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول