اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌و پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ غرب مازندران

همصدا با غریو پیروزی ملت ایران/شعار مرگ بر آمریکا در شهرهای مرکزی و غرب مازندران

ملت غیور و پر افتخار مازندران همصدا با غریو پیروزی ملت ایران، شعار مرگ بر آمریکا سر داده و راهپیمایی 35 امین بهار انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

همصدا با غریو پیروزی ملت ایران/شعار مرگ بر آمریکا در شهرهای مرکزی و غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در دل زمستان سرد و سوزناک به همراه ملت همیشه پیروز ایران از صبح امروز در صف‌های طویل و راهپیمایی شکوهمند اوج اقتدار و عزت سرزمین اسلامی را به نمایش گذاشتند.

گزارش خبرنگاران فارس از شهرهای قائمشهر، بابل، آمل، نور، بابلسر و فریدونکنار و محمودآباد حاکی است از حوالی ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز مردم این شهرها همگام با مردمان دیار علویان غریو پیروزی سر دادند.

این بار نیز نه سرما و نه باران و مصائب برف موجب نشد تا خیابان‌های شهرهای مازندران خالی از مردم باشد.

مردم شهرهای مرکزی مازندران همپای ساکنان شرقی و غربی این استان با شعار مرگ بر آمریکا و ما منتظر گزینه‌های روی میز هستیم راهپیمایی صدها هزار نفری خود را به پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب آغاز کردند.

هم اکنون موجب جمعیت در خیابان‌های این شهرها به سمت مکان‌های سخنرانی‌ روز 22 بهمن و قرائت پیمان‌نامه این روز در جریان است.

این راهپیمایی در شهرستان قائمشهر از میدان امام (ره) به سمت میدان طالقانی، در شهرستان آمل از مقابل مسجد امام رضا (ع ) به سمت گلزار شهدا آمل، در شهرستان بابل از میدان ولایت به سمت مصلی جمعه بابل و در شهرستان بابلسر از مقابل سپاه به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم در حال انجام است.

همچنین این مراسم در شهرستان فریدونکنار از مقابل مسجد جامع به سمت مصلی قدس، شهرستان محمودآباد از گلزار شهدای آهو محله به سمت مصلی و شهرستان نور از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان فیضیه به طرف مصلّی جمعه در حال برگزاری است.

در شهرستان‌های چالوس، نوشهر، تنکابن، عباس‌آباد و رامسر نیز که از روزهای قبل آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن آغاز کرده بودند، نیز همانند سایر ملت ایران در راهپیمایی شرکت کردند.

انتهای‌پیام/86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول