اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌و پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ مازندران

برگزاری راهپیمایی 22بهمن در ساری + تصاویر

راهپیمایی 22 بهمن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ساری برگزار شد.

برگزاری راهپیمایی 22بهمن در ساری + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مردم ولایتمدار و علوی تبرستان از صبح امروز همزمان با سراسر کشور ندای دشمن‌شکن «الله اکبر» را در خیابان‌ها سردادند.

مردم استان مازندران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، آمده‌اند بار دیگر با آرمان های امام راحل، مقام عظمای ولایت و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

شهروندان مرکز استان مازندران ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی 22 بهمن با حضور خود در خیابان‌ها و با نظم و انضباط همیشگی در فضایی آرام منتظر شروع راهپیمایی بودند.

حضور مردم و مسئولان در این راهپیمایی بسیار چشم‌گیر بود و مردم با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و تراکت‌های مختلف مسیر راهپیمایی را طی کردند.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به همراه معاونان خود با حضور در جمع مردم ساری در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت کردند.

مسئولان به ویژه جامعه روحانیت شهرستان ساری در این راهپیمایی حضوری پرشور داشتند و در مسیرهای راهپیمایی دوشادوش مردم همانند روزهای نخستین انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

همچنین در این راهپیمایی دانش‌آموزان، دانشجویان، کارکنان دستگاه های دولتی و خصوصی، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی، سیاسی، فرهنگی، ورزشکاران، اقشار و اصناف مختلف حضور داشتند.

امروز بار دیگر شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، لرزه بر اندامِ برهم‌زنندگان صلح و امنیت جهانی انداخت.

انتهای پیام/86003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول