اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی با فطرت انسان سازگاری دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران با فطرت انسان سازگاری مطلق دارد و انقلاب ما برعکس دیگر انقلاب‌های جهان رنگ و بوی الهی داشت.

انقلاب اسلامی با فطرت انسان سازگاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان مردم نوشهر اظهار داشت: وقتی انقلاب‌های جهان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم، می‌بینیم که خزانه آنها تهی بود و یک کشور ورشکسته بودند.

وی با اشاره به انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب شوروی، نیکاراگوئه، الجزایر و آمریکا و برخی دیگر کشورها اذعان کرد: در بررسی که تئوریسین‌های بزرگ جهانی انجام دادند مشخص شد که فلاکت و فقر همه مردم را به خیابان‌ها کشاند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: در مولفه بعدی کم‌کاری یا بی‌رمقی ارتش در برخی از کشورها به چشم می‌خورد و حتی در کشوری مانند چین، ارتش سه پاره می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین حاکمیت بین‌المللی این حکومت‌ها را قبول نداشت و آن را ظالم قلمداد می‌کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: پس از بررسی این انقلاب‌ها در دنیا، انقلاب اسلامی ما را مورد تحلیل قرار دادند و دیدند که همه انقلاب‌های دنیا برعکس انقلاب ما بود و معلوم شد انقلاب ما مشکل اقتصادی نداشت و ارتش ما نیز یکی از قوی‌ترین ارتش‌ها بود و حتی زمانی که شعارهای مردم را مورد بررسی قرار دادند حدود 352 شعار یافتند.

وی با بیان اینکه نکته که حاکمیت بین‌المللی حکومت ایران قبل از انقلاب را قبول داشت، اظهار داشت: همه انقلاب‌های دنیا بعد از حدود 15 سال و در اوج پایداری از آرمان‌های خود منحرف شدند و از ایده‌های خود دست برداشتند.

یونسی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران نه تنها بعد از 35 سال از مسیری که در پیش داشت منحرف نشد بلکه مانند گذشته به اهداف خویش همچنان با صلابت ادامه می‌دهد.

 این مقام مسئول ادامه داد: سایر انقلاب‌های دنیا اصالت و رنگ خدایی نداشتند اما انقلاب اسلامی ما رنگ و بوی الهی و خدایی داشت و با فطرت انسان‌ها سازگار است.

یونسی در ادامه به خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد 92 اشاره کرد و بیان داشت: اوج اتحاد ملت ما امسال در انتخابات 24 خرداد ماه رقم خورد و این باعث شد دشمن به بن‌بست برسد.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بشر هیچ حکومتی را نمی‌توان یافت که دشمنان‌شان همه ابزارهای ممکن سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مانند کودتا، جنگ نرم، راه‌اندازی ترور و تحریم‌های فلج کننده را به کار بسته باشد اما در انقلاب ما شد ولی دشمن به این نتیجه رسید که هیچ‌کدام از اینها تاثیری ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ابراز داشت: ملت ما نشان داد که دشمن اگر ما را تحریم کند، ما مردان و زنان محرم و عاشورا و رمضان هستیم و تا زمانی که عاشق شهادت ارزش‌های دینی و الهی باشیم هیچ حکومتی نمی‌تواند مردم ما را منحرف کنند.

وی همچنین به بحران برف اخیر در غرب مازندران نیز اشاره کرد و گفت: شما مردم غرب مازندران در این بحران برف اوج اتحاد و وحدت را نشان دادید.

یونسی خطاب به مردم نوشهر تاکید کرد: همراهی و همدلی شما در بحران برف قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امروز سد تحریم‌ها تَرَک برداشت و تورم مهار شد، افزود: اکنون فضای اقتصادی بهتری را در کشور شاهد هستیم.

یونسی در پایان تاکید کرد: امروز متحد و منسجم و با وحدت به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آمدیم و تا نشان دادیم که بار دیگر با آرمان‌های امام‌(ره)، انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنیم و همواره پای ارزش‌های خود ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/86019/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول