اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌و پنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ مازندران

گرمای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برف غرب مازندران را ذوب کرد

گرمای حضور پرشور مردم غرب مازندران در یوم الله 22 بهمن 92 برف غرب مازندران را ذوب کرد.

گرمای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برف غرب مازندران را ذوب کرد

به گزارش خبر گزاری فارس از شهرستان چالوس، در آستانه فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، راهپیمایی مردمی یوم‌الله بیست و دوم بهمن پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور آگاهانه، گسترده و انبوه مردم مومن و انقلابی در بیش از هزار شهر و شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مردم شهرستان چالوس نیز که  چند روزی نیست بحران برف و سرما را در این شهرستان پشت‌سر گذاشتند همراه با دیگر مردم ایران اسلامی، با تمام سلیقه‌ها و گرایش‌ها با حضور گستره خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، حماسه سیاسی دیگری را خلق کردند و با این حرکت خودجوش و انقلابی بار دیگر میثاق با ولایت را به اثبات رساندند.

راهپیمایی مردمی شهرستان چالوس از ساعت 9 صبح روز 22 بهمن با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین (ع) در پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از مسجد جامع این شهر آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی با گام‌هایی استوار تکلیف طاغوت سرکش را یک سره می‌کنند.

وی به الگوپذیری ملت از امام و رهبر اشاره کرد و افزود:  دشمنان ایران نمی‌دانند که در همه راهپیمایی‌های ما مرگ بر آمریکا نخستین و آخرین شعار ما است.

امام جمعه چالوس ادامه داد: استکبار باید بداند که مردم ایران ولایت فقیه را از جان و دل دوست دارند.

راشدی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکمیل حماسه سیاسی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: 22 بهمن یک روز تاریخی و ماندگار برای ملت مسلمان ایران اسلامی است و بزرگداشت این روز امری لازم است.

رهبری شایسته و امت وفادار

فرماندار چالوس در حاشیه مراسم راهپیمایی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بی‌گمان رهبری شایسته و امت وفادار دو عنصر مهم در خلق معجزه انقلاب هستند.

سیدقدیر رضایی تصریح کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و برقراری حکومت جمهوری اسلامی مصداقی روشن از تحقق وعده نصرت خداوند و جلوه‌ای از اجابت دعای صالحان است.

وی با تبریک سالگرد سی‌وپنجمین طلیعه انقلاب اسلامی اعلام داشت: من به‌ عنوان خدمتگزار دولت و مردم شریف شهرستان چالوس به نشانه شکرگزاری از نعمت پیروزی گرانقدر و اعلام انزجار از مستکبران عالم به سرکردگی شیطان بزرگ و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری همراه با مردم ولایتمدار چالوس بزرگ در مراسم راهپیمائی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و یاوه‌گویی‌های سران آمریکا را با مشت‌های گره کرده در این روز حماسی پاسخ می‌گویم و اعلام می‌دارم که تا آخرین نفس از میراث ارزشمند امام و شهیدان پاسداری می‌کنم.

حفاظت از انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه چالوس گفت: حفاظت از انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان راه حق و آزادی است وظیفه دینی و ملی همه ما ‌است.

علیرضا طاولی افزود:  دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی که مهم‌ترین آن ترویج قرآن مجید و احکام الهی و تحکیم استقلال کشور و آزادی از سلطه بیگانگان است، با درایت و شجاعت رهبری و استقامت و پشتوانه مردمی تاکنون محفوظ مانده و به یاری خداوند و هدایت امام عصر (عج) به سوی جهانی شدن و نجات مستضعفان عالم به پیش می‌رود.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان و مستکبران پوشیده نیست که امت اسلامی ایران با پیروی از ولایت فقیه که استمرار ولایت رسول الله و ائمه معصومین و استقامت در راه حق است، خشم جهان‌خواران را بر انگیخته است.

فرمانده سپاه چالوس خاطرنشان کرد: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، با دستپاچگی امواج صوتی و تصویری را بر ضد مردم ایران راه انداختند.

طاولی از حضور یکپارچه مردم شهرستان چالوس در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: از مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان چالوس تشکر می‌کنیم که حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن توانستند افتخاری دیگر را به تالار افتخارات خود بیافزایند و شعور بالای سیاسی خود را به نمایش بگذارند.

یوم‌الله 22 بهمن

رئیس اداره ارشاد اسلامی چالوس گفت: یوم‌الله 22 بهمن نماد نمایش قدرت اعتقاد و ایمان مردم ایران است.

حجت‌الاسلام اصغر مختاری کلارستاقی تصریح کرد: آنچه سبب پیروزی این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شده، بیداری، بصیرت و حمایت بی‌دریغ مردم متدین ایران اسلامی از ولایت مطلقه فقیه است.

وی وحدت و یکپارچگی مردم غیور شهرستان چالوس را ستودنی دانست و افزود: مردم چالوس با وحدت، همدلی و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه اتحاد و انسجام ملت اسلامی را به ‌رخ جهانیان کشاندند.

 22 بهمن برخاسته از اعتقاد مردم

بخشدار مرکزی چالوس گفت: راهپیمایی 22 بهمن برخواسته از عمق اعتقاد مردم است.

علی ردایی اظهار داشت: بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران در سایه توکل به قدرت لایزال خداوند متعال و بهره‌گیری از آموزه‌های ائمه اطهار و منویات راهگشا و مدبرانه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی با تکیه بر حضور آگاهانه مردمی، منسجم‌تر شده و راه پر افتخار خود را منطقی می‌پیماید.

وی تصریح کرد: 22 بهمن سالروز عزت، استقلال و جمهوریت انقلاب اسلامی است که این اقتدار باید بخوبی به دنیا نشان داده شود.

ردایی افزود: حضور یکپارچه همه اقشار مردم در گروه‌های مختلف در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانگر این است که ملت ایران از تحریم و تهدید استکبار جهانی نمی‌هراسند و همواره پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

بخشدار چالوس با اشاره به حضور گسترده و عظیم مردم در این جشن عظیم اذعان داشت: حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن مردم شهرستان چالوس در یوم‌الله 22 بهمن تجدید میثاقی با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا است.

وی تأکید کرد: با توجه به توهین‌ها و تهدیدهای مکرر استکبار جهانی در مورد حمله نظامی و گسترش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی، مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ‌ دندان‌شکنی به آنان دادند.

انتهای پیام/2296/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول