اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

دستگیری سارقان غیربومی منازل شهر بوشهر

فرمانده انتظامی استان گفت: دو باند سرقت از طلاجات و منازل در شهر بوشهر شناسایی و سارقان برای طی کردن روند قانونی تحویل مقامات قضایی استان شدند.

دستگیری سارقان غیربومی منازل شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر در نهایت آمادگی به سر می‌برد، اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه در 22 بهمن تدارک دیده شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در مورد سرقت‌های کشف شده در استان بوشهر، بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 90 درصد از سرقت‌های صورت گرفته در شهر بوشهر کشف شده است که این آمار در مقایسه با سنوات گذشته آماری بسیار قابل قبول است.

بوشهر رتبه سوم کشف سرقت‌های خرد را کسب کرد

عباس‌زاده اظهار داشت: با تلاش کارکنان نیروی انتظامی در کشف سرقت‌های خرد، موفق به کسب رتبه سوم کشور شده‌ایم.

وی اضافه کرد: در ارتباط با سرقت‌های مهم نیز موفق به کسب رتبه چهارم در سطح کشور شدیم که این امر نشان دیگری از توانایی‌های نیروی انتظامی در استان بوشهر است.

فرمانده انتظامی بوشهر خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس آگاهی و سایر همکاران دو باند سارق غیر بومی که در سه ماهه گذشته سرقت‌هایی را از طلاجات و منازل در شهر بوشهر داشتند شناسایی و سارقان دستگیر شده‌اند.

سارقان به 30 فقره سرقت اعتراف کردند

عباس‌زاده افزود: دو باندی که شناسایی شده‌اند در قالب دو گروه هفت و سه نفره اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که اکثر آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند و در حضور قاضی دادگاه به 30 مورد سرقت خود اعتراف کرده و صحنه‌های سرقت نیز توسط آنها بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه موفق به دستگیری دو نفر از بازمانده‌های گروه سارقان با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نشده‌ایم، اظهار داشت: با شناختی که از پتانسیل بالای نیروهای انتظامی استان بوشهر داریم امیدواریم در آینده نزدیک چند سارق باقی مانده مذکور را شناسایی و دستگیر کنیم.

این مسئول در ادامه به شیوه سرقت سارقان از منازل اشاره کرد و اظهار داشت: سارقان بیشتر در ساعات پایانی روزهای تعطیل با تاریک شدن هوا، زنگ درب منازل را می‌زدند و در صورتی که منزل مورد نظرشان را خالی از سکنه می‌دیدند به فاصله کمتر از 10 دقیقه اقدام به سرقت از منازل می‌کردند.

عباس‌زاده اضافه کرد: با تلاش گسترده همکاران همچنین موفق شده‌ایم با وجود فاصله 800 کیلومتری منازل سارقان از شهر بوشهر، منازل آنها را مورد شناسایی قرار دهیم و تعداد زیادی از اقلام مسروقه را جمع‌آوری کنیم و به مال‌باختگان تحویل دهیم.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول