اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری سارق اینترنتی 885 میلیون ریالی در ارومیه

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: سارق اینترنتی 885 میلیون ریالی در ارومیه دستگیر شد.

دستگیری سارق اینترنتی 885 میلیون ریالی در ارومیه

حسن کوره بلاغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و تحقیقات مقدماتی برای شناسایی متهم آغاز شد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی ادامه داد: در بررسی حساب‌های بانکی مالباختگان مشخص شد که مبلغ 885 میلیون ریال از حساب آنان به صورت اینترنتی برداشت و به حساب دیگر واریز شده است.

کوره بلاغی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات پلیسی و به کارگیری شیوه‌های ویژه در کشف جرم در نهایت موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

وی ابراز داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه بزه ارتکابی بود ولی در مواجهه با مستندات پلیس به جرائم خود معترف شد و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کوره بلاغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مورد دیگر دستگیری سارق اینترنتی در ارومیه اشاره کرد و گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از حساب شخصی وی مبالغی را به صورت غیر مجاز برداشت کرده مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ابراز داشت: کارشناسان پلیس فتای آذربایجان غربی با بررسی تمام تراکنش‌های حساب بانکی وی متوجه شدند که مبالغی در دو مرحله از حساب مالباخته برداشت شده است.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات دامنه‌دار پلیسی در نهایت متهم مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

کوره بلاغی اظهار داشت: متهم ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بود اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به سرقت مبالغ زیادی به صورت اینترنتی از حساب بانکی مالباخته اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

انتهای پیام/61005/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول