اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

شناسایی و دستگیری سارقان طلافروش اصفهانی در بوشهر

فرمانده انتظامی بوشهر از شناسایی و دستگیری سارقان طلافروش اصفهانی در بوشهر در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

شناسایی و دستگیری سارقان طلافروش اصفهانی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران در ارتباط با سرقت از یک طلافروش اصفهانی در حوالی میدان انقلاب بوشهر اظهار داشت: در جریان این سرقت یکی از دو سارقان که مسلح بوده با تیراندازی به پای طلافروش طلاهای وی را به سرقت می‌برد.

شناسایی سارقان، طلافروش اصفهانی در کمتر از 12 ساعت

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با حضور رئیس پلیس استان بوشهر در کلانتری 12 وی در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه می‌رسد و کار تحقیق پیرامون شناسایی سارقان را آغاز می‌کند.

وی اضافه کرد: با تلاش فرمانده رئیس پلیس استان و سایر نیروهای انتظامی شهرستان بوشهر در کمتر از 12 ساعت اقدام به شناسایی سارقان کرده و سپس در کمتر از یک هفته آنها را دستگیر می‌کنند که این یکی از دستاوردهای نیروی انتظامی در مدت یک ماه اخیر بوده است.

عباس‌زاده در ارتباط با سرقت از شهروندان اظهار داشت: تمامی همکاران ما در نیروی انتظامی در قبال سرقت یک شیء کوچک از هم‌استانی‌ها نیز احساس مسئولیت کرده و با تلاش مستمر در شناسایی سارقان اقدام می‌کنند.

این مقام انتظامی در ارتباط با جرائم جنایی نیز یادآور شد: به تازگی نیروی انتظامی استان رتبه اول را در مورد کشفیات در کشور کسب کرده که این امر نیز چیزی جز تلاش کارکنان پرتلاش ما در نیروی انتظامی نیست.

کشفیات سرقت در استان بوشهر در سال‌جاری به 109 درصد افزایش یافت

وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری نیز 109 درصد کشفیات را داشته‌ایم و شاید این سوال مطرح شود که چطور کشفیات در یک سال 109 درصد است که لازم به ذکر است وقتی یک قتل در سال گذشته صورت گرفته ولی در سال‌جاری عاملان آن شناسایی می‌شوند این امر با توجه به اینکه در سال‌جاری اتفاق افتاده در بین کشفیات سال‌جاری قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: یک مورد قتل هفتاد و پنج ساله را در شهر چغادک داشتیم که خوشبختانه با تلاش‌های مستمر پلیس آگاهی در هفته گذشته عامل قتل شناسایی و دستگیر شده است.

وی با اشاره به کشف مقدار قابل توجه سوخت قاچاق در گناوه و دیلم، گفت: مقدار سوخت قاچاق کشف شده در استان بوشهر در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، که تحقق این امر در سایه همکاری تنگاتنگ مردم با ماموران انتظامی بوده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول