اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان امسال با بصیرت کامل در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند

اجرای سرود گروهی توسط دانش‌آموزان زنجانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان امسال با بصیرت کامل و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند.

اجرای سرود گروهی توسط دانش‌آموزان زنجانی

مرتضی تمجیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان زنجان از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود خود برای حضور پررنگ دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن استفاده می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در این روز حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این روز دانش‌آموزان زنجانی با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

این مسئول از اجرای سرود همگانی و برگزاری مسابقات مختلف در این روز توسط دانش‌آموزان خبر داد و اعلام کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم باید با بصیرت نسبت به گذشته و آینده در این راهپیمایی حضور یابند.

وی دانش‌آموزان امروز را آینده‌سازان فردا خواند و تاکید کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان و مدیران فردا هستند باید با رشادت‌ها و مجاهدت‌‌‌‌های شهدای بزرگوار و رهبری مدبرانه امام (ره) آشنایی یابند.

تمجیدی لزوم آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان را با وقایع انقلاب ضروری دانست و تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از راه‌های آشنایی عملی با آرمان‌‌های نظام و انقلاب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری برنامه‌های متعدد در سال‌جاری توسط آموزش و پرورش در مدارس استان یاد کرد و بیان داشت: وجه تمایز برنامه‌های امسال دهه فجر در مدارس استان برگزاری این بود که امسال مراسم توسط خود دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

این مسئول گستردگی و پوشش حداکثری را از دستاوردهای انقلاب خواند و اذعان داشت: نظام آموزشی کشور باید از هر فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب استفاده کند که در این میان نقش بی‌نظیر فرهنگیان بسیار برجسته است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در کنار سایر نهادهای فرهنگی در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌‌یابد، اظهار کرد: دانش‌آموزان با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و مراسمات مختلف اجتماعی و مذهبی پشتیبانی خود را از انقلاب نشان داده‌اند.

انتهای پیام/73009/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول