اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

دهه فجر تولد دوباره اسلام است

امام جمعه بسطام با بیان اینکه دهه فجر تولد دوباره اسلام است، گفت: اندیشه معنوی و پاک انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی و تحول اساسی در جهان شده است.

دهه فجر تولد دوباره اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب عصر امروز در دیدار با اعضای بسیج مساجد و محلات شاهرود که به مناسبت دهه فجر در حسینیه شهدا برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر به بیان نقش رهبری و امامت در پیشبرد اهداف جامعه اشاره کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و نیز امام خامنه‏ای، حتی غرب هم به ناتوانی در جلوگیری و براندازی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقرار کرده و راز موفقیت این حرکت عظیم وجود رهبری عادل و حکیم در بین مردم است.

امام جمعه بسطام از حکومت شاهنشاهی و سلطنتی به عنوان بدترین نوع حکومت‌ها یاد کرد و افزود: امروز با توجه به فهم اجتماعی و سیاسی مردم جهان این‏گونه حکومت‌ها سرنوشتی جز تسلیم در برابر خواسته‌های منطقی مردم ندارند.

وی از دهه فجر به عنوان تولد دوباره اسلام یاد و بیان کرد: اندیشه معنوی و پاک انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی و تحول اساسی و بیداری اسلامی در سراسر جهان شده است.

رضوی‌نسب خاطر نشان کرد: امروز این تحولات را در سراسر عالم و در کشورهای اسلامی به خوبی لمس می‌کنیم و این‏ها همه به برکت جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا است.

وی تأکید کرد: دفاع از انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ متعالی اسلام در جهان وظیفه تک تک آحاد جامعه و به خصوص شما بسیجیان است که باید به این وظیفه به خوبی عمل کنید.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول