اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/243

حق‌پرست: 4 شعبه تامین اجتماعی گیلان دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از افتتاح چهار شعبه جدید تامین اجتماعی در ماسال، سیاهکل، کوچصفهان و کلاچای این استان در دهه فجر خبر داد.

حق‌پرست: 4 شعبه تامین اجتماعی گیلان دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، جمیل حق‌پرست عصر امروز در مراسم افتتاح شعبه مستقل بیمه تامین اجتماعی «کلاچای» یک میلیون و 100 هزار نفر از مردم گیلان را زیر پوشش تامین اجتماعی عنوان کرد.

وی از افتتاح چهار شعبه جدید تامین اجتماعی در ایام دهه فجر در ماسال، سیاهکل، کوچصفهان و کلاچای خبر داد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ادامه داد: با افتتاح شعبه‌های جدید تعداد 25 شعبه اصلی در گیلان به همراه هشت شعبه اقماری و چهار واحد کارگزاری مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه 352 هزار بیمه شده اصلی و 87 هزار مستمری‌بگیر داریم، خاطرنشان کرد: در 10 ماه گذشته بالغ بر 710 میلیون تومان برای مستمری‌بگیران هزینه شده است.

حق‌پرست تعداد شعبات اصلی بیمه تامین اجتماعی استان قبل از انقلاب را 9 شعبه اعلام کرد و متذکر شد: اکنون در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد گسترش این سازمان در ابعاد مختلف هستیم.

وی با اشاره به اینکه پس از گذشت 13 سال، چهار شعبه جدید در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با راه‌اندازی شعبات جدید در بخش‌ها و شهرهایی که بدون شعبه هستند از ترددهای غیرضروری جلوگیری کنیم.

رئیس شعبه تامین اجتماعی کلاچای نیز در ادامه مراسم مذکور گفت: تامین اجتماعی شعبه اقماری کلاچای با پیگیری‌های مکرر مسئولان محلی و ضرورت استقرار متمرکز شعبه تامین اجتماعی در این شهر راه‌اندازی شده است.

ناصر زمانی افزود: واحد مستقل تامین اجتماعی کلاچای بالغ بر 700 میلیون ریال برای تجهیز امکانات اداری آن در محل استیجاری با 226 متر مربع زیربنا و در دو طبقه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شعبه اقماری کلاچای در سال 87 مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: این شعبه با 278 کارگاه فعال و یک‌هزار و 82 بیمه شده اصلی دارد.

این مسئول اضافه کرد: شعبه مذکور 549 خانواده مستمری‌بگیر با جمعیت 32 هزار نفری یعنی 19 درصد جمعیت منطقه را زیر پوشش داشت.

به گفته وی اکنون شعبه تامین اجتماعی کلاچای با زیر پوشش داشتن 431 کارگاه فعال، 2 هزار و 741 بیمه شده اصلی نسبت به پنج سال گذشته 153 درصد رشد داشته است.

زمانی با بیان اینکه شعبه مذکور دارای 847 خانواده مستمری‌بگیر با رشد 54 درصدی است، خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی کلاچای به 37 درصد جمعیت 35 هزار نفری کلاچای خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2300/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول