اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

اجرای طرح‏‌های عمرانی شهرداری دماوند در دهه فجر آغاز شد

شهردار دماوند از اجرای طرح‏‌های عمرانی شهرداری دماوند در دهه فجر با حضور مردم و مسئولان خبر داد.

اجرای طرح‏‌های عمرانی شهرداری دماوند در دهه فجر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس صفری عصر امروز در جشن بزرگ انقلاب اسلامی در سالن ورزشی شهرک امامیه دماوند، به بیان پروژه‌های عمرانی دهه فجر در کنار برپایی برنامه‌های فرهنگی پرداخت.

شهردار دماوند اظهار کرد: کلنگ‌زنی محوطه‌سازی ضلع غربی مسجد جامع دماوند، کلنگ‌زنی بازار روز در جنب سینما پرستو در گیلاوند و نیز افتتاح دو جایگاه سی.ان.جی در منطقه گیلاوند، برنامه‌های عمرانی شهرداری دماوند در دهه فجر 92 را تشکیل می‌دهند.

صفری بیان کرد: فرهنگ و تمدن ایرانی به عدالت‌خواهی، شجاعت، مبارزه با ظلم و ستم و مبارزه با استکبار توجه ویژه‌‏ای دارد.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ما سابقه بسیار زیادی در مبارزه با استکبار و ظلم و ستم با هدف عدالت‌خواهی داشته است، اظهار داشت: همین عدالت‌خواهی و عدالت‌جویی سبب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همین حقیقت‌طلبی باعث هدایت انقلاب توسط امام راحل عزیزمان شده است.

شهردار دماوند تصریح کرد: حس میهن‌دوستی و حب ‌وطن باعث شد تا سربازان و جوانان کشور اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، مقابل هجوم رژیم صهیونیستی صدام مقاومت و آنها را از کشور و مرز و بوم ما خارج کنند و باعث افتخار کشور ما شوند.

وی گفت: در خصوص فرهنگ ایثار و گذشت و شهادت در دماوند، همین بس که شاهد تقدیم ده‌ها شهید ایثارگر، جانباز و آزاده در شهر دماوند هستیم و جای دارد یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم.

صفری، دماوند را شهری قدیمی با آثاری بسیار کهن خواند و بیان داشت: از مکشوفه‌هایی که در این شهر به دست آمده است، مشخص شد که حتی حیاتی در زمان اشکانیان نیز در این دیار برقرار بوده است.

وی با بیان اینکه هر چقدر شهر قدیمی‌تر و کهن‌تر باشد، دارای فرهنگ و تمدن غنی‌تری است، افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب، ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بوده که این فرهنگ امروز به صورت پیشرفت‌های علمی، هسته‌ای، نانوتکنولوژی و صنایع دفاعی نمود یافته است.

شهردار دماوند یکی از وظایفی اصلی شهرداری و شهردار را ترویج این فرهنگ و اشاعه و گسترش فرهنگ عدالت‌خواهی و ستیزه‌جویی با ظلم و ستم خواند که یادگار انقلاب اسلامی است و همواره باید این فرهنگ ادامه یابد.

گفتنی است؛ شهرداری دماوند به بهانه‌های مختلف و در اعیاد برزگ ایرانی و اسلامی، اقدام به برپایی چنین برنامه‌هایی می‌کند و با دعوت از گروه‌های هنرمند و مطرح در زمینه‌های ترانه، موسیقی و نمایش طنز و کمدی، خاطره خوشی را برای هم‏شهریان رقم می‌زند.

انتهای پیام/2568/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول