اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان خبر داد

اجرای 30 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در قوچان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان گفت: کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر این شهرستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر 30 برنامه هنری را در سطح شهر اجرا کرده است.

اجرای 30 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در قوچان

جلیل سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر قوچان با همکاری ادارات و نهادهای مختلف اقدام به برگزاری 30 برنامه فرهنگی هنری در سطح شهر ویژه مردم، کودکان و نوجوانان کرده است.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف مانند مد و لباس ایرانی، نقاشی، کاریکاتور، عکس، پوستر و کتاب، برگزاری شب شعر، نمایش طنز، تئاتر کاغذی و اجرای مسابقات مختلف عکاسی و نقاشی قسمتی از برنامه‌های فرهنگی هنری دهه فجر به شمار می‌رود.

سروری با تاکید بر این‌که به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری در میان مردم هستیم، تاکید کرد: با توجه به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند در تمام مساجد سطح شهرستان مراسم‌های جشنی توسط این کانون‌ها در طول دهه ‌فجر برگزار شده است.

وی با اشاره به این‌که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همانند سایر دستگاه‌ها 2 پروژه عمرانی برای افتتاح در دهه فجر در نظر گرفته است، یادآور شد: برای بازسازی سالن اجتماعات این اداره هزار و 200 میلیون ریال از محل تامین اعتبارات استانی و جهت احداث نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 میلیون ریال از محل منابع داخلی هزینه شده است.

سروری در پایان با تاکید بر این‌که مردم ایران اسلامی به ویژه هنرمندان پرشورتر از سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور می‌یابند، گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره بسته و اعلام خواهند کرد که تا پای جان از میهن‌شان دفاع کرده و پای این نظام اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول