اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه خبر داد

10 درصد تخفیف بیمه‌ای برای روستاییان در دهه مبارک فجر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: روستاییان و عشایر در دهه مبارک فجر از 10 درصد تخفیف بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

10 درصد تخفیف بیمه‌ای برای روستاییان در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سهراب براندیشه پیش از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار داشت: روستاییان و عشایر در دهه مبارک فجر از 10 درصد تخفیف بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام برای دریافت این تخفیف 12 الی 30 بهمن‌ماه سال‌جاری است که در آن روستاییان از پانزده درصد تخفیف حق بیمه تنها پنج درصد آن را پرداخت کرده و 10 درصد باقی‌مانده بر عهده دولت است.

براندیشه از 128 مدیریت کارگزاری در سطح استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: کارگزاری‌ها در محل بخشداری‌ها مستقر بوده و کار ارائه خدمات به روستاییان و عشایر را بر عهده دارند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، روستاییان و عشایر می‌توانند با پانزده سال حق بیمه و 65 سال سن از مزایای مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.

گفتنی است این نشست در محل دفتر مدیرکل صندوق بیمه روستاییان و عشایر برگزار شد که در آن هر یک از مدیران کل فنی‌ و حرفه‌ای، تأمین اجتماعی، صندوق مهر امام رضا (ع)، بهزیستی، بیمه سلامت و کمیته امداد کرمانشاه به ایراد سخنانی پرداختند.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول