اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که امدادرسانی به نیازمندان باارزش است، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان است.

انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقو‌ب‌علی نظری صبح امروز در دیدار با امدادگران کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار داشت: امدادرسانی به محرومان و نیازمندان بسیار با ارزش است و انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آنها همواره در مقاطع مختلف سعی کرده‌اند جلوی پیشرفت و توسعه ایران را بگیرند اما باید این آرزو را به گور ببرند.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: هر یک از ما یکی از اعضای انقلاب اسلامی هستیم و می‌توانیم در توسعه و پیشرفت این انقلاب تاثیرگذار باشیم.

نظری افزود: با ظهور انقلاب اسلامی عزت، استقلال و آزادی برای مردم فراهم شد و مردم نیز همواره باید با بصیرت از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی گفت: مردم در مقاطع مختلف انقلاب به وظیفه و رسالت خود عمل کردند و بی‌شک مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را بار دیگر خنثی می‌کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی لزوم حمایت از محرومان و نیازمندان در صدر برنامه‌های نظام قرار گرفته است.

77 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد خراسان جنوبی

سیدجواد رضوی ادامه داد: این نهاد مقدس با هدف یاری رساندن به محرومان و مستضعفان با صدور حکم پرخیر و برکت حضرت امام خمینی(ره) آغاز به کار کرده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر 77 هزار مددجو در استان زیرپوشش این نهاد هستند که از این تعداد 10 هزار نفر دانش‌آموز و بیش از 2 هزار نفر دانشجو از خدمات حمایتی این نهاد استفاده می‌کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای به دست آوردن انقلاب اسلامی زحمات فراوانی انجام شده و وظیفه همه است که در راستای حفظ انقلاب بیش از گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام/69017/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول