اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی خبر داد

ادامه راه پیشرفت با نگاه اصولی به انقلاب اسلامی ایران

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که انقلاب اسلامی برکات فراوانی را به همراه داشته است، گفت: ادامه راه پیشرفت با نگاه اصولی به این انقلاب میسر است.

ادامه راه پیشرفت با نگاه اصولی به انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری پیش‌از ظهر امروز در دومین مجمع بسیج عشایر خراسان جنوبی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امید است توفیق داشته باشیم که در مسیر انقلاب باقی‌مانده و از آرمان‌های امام خمینی(ره) و این انقلاب دفاع کنیم.

وی با بیان این‌که باید به سه موضوع توجه و تفاوت‌های آن را درک کنیم، تصریح کرد: این سه موضوع شامل اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این‌که امام خمینی(ره) به طور مکرر به اسلام ناب اشاره داشته‌اند، اذعان داشت: مقصود از این اسلام پایه و اساس قدرت و بهره‌گیری از هر آن چیزی بوده که باید تولید شود.

نظری ادامه داد: اسلام ناب محمدی یک منشاء هدایتی است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی وظیفه تعیین جهت مصادیق را دارد، یادآور شد: انقلاب اسلامی در شرایط کنونی راه پیشرفت را از نظر تئوری، نظری و توصیفی به ما نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: نظام اسلامی باید آن چیزی را که انقلاب اسلامی تعیین می‌کند عمل کرده و در تمام بخش‌ها باید مورد توجه قرار گیرید.

نظری با بیان این‌که امامت، نظام و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند، افزود: ایجاد نگاه توصیفی، تعریفی و جهت‌دهی از وظایف امامت، حمایت و پشتیبانی وظیفه ملت و اجرای اموری که در غالب نظام تعریف شده از وظایف بخش‌های عملیاتی و اجرایی است.

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران در این 35 سال بعد از انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده است، اضافه کرد: با تحلیل درست از موضوعات می‌توان این فراز و نشیب‌ها را به خوبی پشت‌سر گذاشته و به موفقیت دست یافت.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: کمبودهای موجود بعد از انقلاب نه از سوی امامت بوده و نه از سوی مردم بلکه کمبودها ناشی از اشکال در بخش‌های عملیاتی و اجرایی کشور است.

نظری با بیان این‌که یکی از آزادترین ملت‌ها و اجتماعات در دنیا ملت ایران است، اذعان داشت: قبل از انقلاب مفسدترین افراد بر ما مسلط بوده و به برکت این انقلاب استقلال، آزادی، هویت و آزادی اجتماعی که برتر از آزادی فردی بوده به دست آمده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما می‌خواهند با یک سری آزادی‌های پیش‌پا افتاده آزادی اجتماعی که نتیجه این انقلاب بوده را خدشه‌دار کنند.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی اسرائیل رو به افول بوده، بیداری اسلامی شکل گرفته و در بخش‌های مختلف دارای اقتدار هستیم.

نظری با بیان این‌که در بخش‌های روستایی و عشایری قبل از انقلاب اسلامی وضعیت بدی وجود داشته و به برکت این انقلاب وضعیت این بخش‌ها بهبود یافته است، متذکر شد: از نظر معنوی و مادی به این انقلاب بدهکار هستیم.

وی با بیان این‌که برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر نیاز به سرمایه‌گذاری، ایثار و بینش بلند و در شان مردم ایران وجود دارد، افزود: هر قدمی که در راه پیشرفت بر می‌داریم باید با نگاه اصولی به انقلاب اسلامی باشد.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: اقتدار سیاسی، نظامی، هویتی، فکری و اقتصادی از دیگر برکات این انقلاب بوده که باید با عزم و اراده بیشتر در این راه‌ها قدم برداریم.

نظری خاطرنشان کرد: اگر این مسیر پیشرفت و تعالی را توانستیم طی کنیم مدیون امام، خون شهدا و تمام کسانی در این راه ایثارگری کرده‌اند، هستیم.

انتهای پیام/22481/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول