اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید/تقدیم 29 شهید در دوران انقلاب

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران احترام و عزتی که در دوران طاغوت نداشتند را بخشید.

انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید/تقدیم 29 شهید در دوران انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی نیک‎بخش امشب ‌در مراسم رونمایی از تولیدات فاخر صدا و سیمای مرکز استان و تجلیل از خانواده شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از سه محور مهم و جداناپذیر برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه با مرور بلاها و فتنه‏ها و توطئه‏هایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران داشته‏اند، می‏توان متوجه شد که خداوند این انقلاب را از بلایا حفظ کرده است، تصریح کرد: در غیر این صورت انقلاب اسلامی ایران قابل نجات نبوده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه کودتای 28 مرداد و حمله آمریکا به طبس و مسائل مختلف دیگر فقط با توجه و عنایت خداوند خنثی شده است، اضافه کرد: رهبری و هدایت‏های پیامبر گونه امام خمینی (ره) که فقیه زمان خود بودند نیز از مهم‏ترین محورهای این انقلاب به شمار می‏رود.

نیک‎‏بخش با بیان اینکه امر خدا بوده است که فقیهی گام بزرگی برداشته و انقلاب اسلامی را رهبری کند، بیان داشت: امام راحل (ره) نهضت را فرماندهی کرده و به جایگاهی که امروز در آن قرار داریم، رسانده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دلیل به ثمر نرسیدن انقلاب‏های دیگر و یا عدم دوام آنها نبود رهبر و هدایت‏گر فقیه است، ادامه داد: رهبر ملت ایران قوانین اسلامی را در کشور پیاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه محور مهم دیگر انقلاب اسلامی ایران ملت فهیم و نجیب بود، یادآور شد: در کنار این مردم بصیر، مردم استان زنجان نیز 19 آزاده، 29 شهید و 27 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‏اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه امروز عزتی که به دست آورده‏ایم تا ابد برای ما کافی است، افزود: در دوران طاغوت ملت ایران عزت و احترامی نداشتند.

نیک‏بخش با بیان اینکه امروز عظمتی که امام خمینی (ره) و خون شهدا به ایران بخشیده‏اند همچون عظمتی است که امام حسین (ع) در روز عاشورا بخشیدند، اذعان داشت: در دوران طاغوت از مسلمانان حق توحش می‏گرفتند در حالی که امروز مشخص شد که وحشی خودشان هستند.

این مسئول با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران کشور ایران در بین قدرت‏های بزرگ دنیا قرار گرفته است، ابراز داشت: امروز ملت ایران در عرصه‎های مختلف علمی، عملی، فرهنگی و اقتصادی در جهان الگو شده است.

وی تاکید کرد: امروز عزتی که کشور ایران دارد هیچ جائی ندارد و مردم بهای خون‏های داده شده را مشاهده می‏کنند.

انتهای پیام/73006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول