اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

انقلاب اسلامی روح آزادگی را در جامعه زنده کرد

استاندار بوشهر گفت: انقلاب اسلامی روح استقلال و آزادگی را در جامعه زنده کرد.

انقلاب اسلامی روح آزادگی را در جامعه زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان و نخبگان شهرستان دیّر، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم با همدلی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

استاندار بوشهر با اعلام اینکه مردم باید دولت منتخب خود را کمک کنند،  گفت: مردم با کمک، نقد سازنده و پیشنهاد مسئولان را در رفع مشکلات یاری دهند.

وی افزود: به‌طور مثال در حوزه محیط زیست تنها نباید به دولت اکتفا کرد و مردم باید دولت را یاری دهند و نسبت به محیط زیست خود حساس باشند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: باید در مدیریت کسی که ایرادات را به ما می‌گوید به او احترام بگذاریم و این ظرفیتی است که انقلاب اسلامی به ما داده است.

سالاری، حمایت از هنرمندان و فعالان اجتماعی و فرهنگی را سرلوحه کارهای خود دانست و گفت: در حوزه فرهنگ باید تنگ‌نظری‌ها کنار گذاشته شود و از فعالان فرهنگی به‌صورت ویژه حمایت شود ضمن اینکه باید همدیگر را در نقدها تحمل کنیم و گفتمان ملایم داشته باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به قابلیت‌های شهرستان دیّر گفت: شهرستان دیّر در تمام حوزه‌ها قابلیت‌های فراوانی دارد ولی در بخش گردشگری باید بطور جدی کار برای رونق گردشگری این شهرستان انجام شود.

سالاری با اشاره به خواسته نمایندگان صیادی و کشاورزی افزود: بنا داریم هر صنفی را جداگانه دعوت کنیم و مشکلات‌شان را بشنویم و حتما پیگیر حل مشکلاتشان خواهیم بود.

استاندار بوشهر در این جلسه خواستار برخورد شدید با متخلفان صید غیرمجاز ترال در این استان شد.

انتهای پیام/66005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول