اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مردم بنیانی‌ترین اساس انقلاب اسلامی ایران هستند

استاندار مرکزی با بیان اینکه مردم بنیانی‌ترین اساس انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: بصیرت و هوشیاری ملت عامل ماندگاری و اقتدار جمهوری اسلامی است.

مردم بنیانی‌ترین اساس انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدحسین مقیمی بعد از ظهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر در روستای فشک از توابع شهرستان فراهان حضور یافت و در دیدار با مردم این روستا اظهار داشت: هوشیاری و آگاهی ملت ایران و پیروی بی‌چون و چرای آنان از بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب از عوامل ماندگاری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام می‌باشد.

وی تصریح کرد: استقلال و آزادی از رکن‌های اساسی و قابل توجه این انقلاب به شمار می‌رود که مردم ایران با نثار خون خود به آن دست یافتند.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش موثر ملت در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم و تبعیت آنان از رهبری امام خمینی(ره) از بینش و بصیرت بالای مردم خبر می‌دهد.

مقیمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ادامه نهضت عاشورا است و خون شهدای انقلاب، امتداد خون شهدای کربلا است.

وی پیشرفت‌های کنونی ایران را از جمله در زمینه‌های فناوری صلح آمیز هسته‌ای و تولید سلول‌های بنیادی نمونه‌ای از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها به برکت خودباوری و در سایه وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی به دست آمده است.

استاندار مرکزی ولایت فقیه را نعمت الهی برای مردم و کشور دانست و بیان کرد: خدا را شاکریم که شناخت اهل بیت(ع) و گام برداشتن در این مسیر را نصیب‌مان کرده است.

مقیمی یکی از توطئه‌های دشمنان اسلام در طول تاریخ به خصوص پس از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در ایران را طرح شعار و ایده جدایی دین از سیاست ذکر کرد و گفت: یکی از ادعاهای کسانی که نمی‌خواستند حکومت‌های دینی در کشورهای اسلامی روی کار بیاید، این بود که می‌گفتند؛ با توجه به قداستی که ادیان به ویژه اسلام دارد، نباید این قداست به سیاست آلوده گردد تا به این نحو بتوانند اهداف شوم خود را که همانا در غفلت نگاه داشتن ملت‌های مسلمان بود به خوبی دنبال کنند تا از یک سو مانع رشد و استقلال جوامع اسلامی شوند و از جانبی دیگر همچنان بتوانند منابع سرشار این کشورها را غارت و بر آنان حاکم باشند که انقلاب اسلامی ایران این دسیسه و تفکر استعماری آنان را نیز به خوبی و برای ابد خنثی ساخت.

استاندار مرکزی اظهار داشت: زمانی که نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران که تحت رهبری خردمندانه و عالمانه حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خمینی‌(ره ) به بار نشست و امروز هم سکان این انقلاب عظیم در دست یکی دیگر از فرهیختگان مکتب قرآن حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای می‌باشد و با قدرت و صلابت کامل کشتی انقلاب را به جلو می‌پیماید و موانع و مشکلات را کنار زده است، بر این تصورات باطل عده‌ای که معتقد بودند رهبران دینی نمی‌توانند سیاست‌مداران و حکومت‌داران موفقی باشند مهر ابطال زده و نشان داد که چه خوب می‌شود تحت لوای دینداری حکومت و نظام سیاسی مقتدری را به وجود آورد و بهتر از هر نظام و حکومتی در تحقق عدالت اجتماعی و احیای حقوق انسان‌ها موفق عمل کرد.

انتهای پیام/87001/ک40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول