اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه مصاحبه سردار صالحی

خبرنگاران زنجانی از اقلام و مواد مخدر کشف شده بازدید کردند

خبرنگاران حاضر در مصاحبه فرمانده انتظامی استان زنجان از کالاها و مواد مخدر کشف شده در چند وقت اخیر بازدید کردند.

خبرنگاران زنجانی از اقلام و مواد مخدر کشف شده بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خبرنگارانی که بعد از ظهر امروز برای مصاحبه به ستاد نیروی انتظامی استان زنجان رفته بودند بعد از پایان مصاحبه از کالاهای قاچاق و مواد مخدری که توسط نیروی انتظامی استان زنجان کشف و ضبط شده بودند بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی فرمانده انتظامی استان زنجان همراه شد توضیحاتی توسط وی ارائه شد.

سردار علی‌رضا صالحی با سخت توصیف کردن کار نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق، تصریح کرد: رسانه‌ها باید به موضوع قاچاق اسلحه از کشورهای همسایه که بار امنیتی هم به همراه دارند توجه داشته باشند.

در بین کالاهای قاچاق کشف شده یک بار کالای قاچاق بود که شب گذشته کشف شده بود و بیشتر آن را تلویزیون‌ و لوازم خانگی برقی تشکیل می‌دادند.

خودرو و موتور سیکلت سرقتی هم از دیگر کشفیات نیروی انتظامی بود که بنا به گفته فرمانده انتظامی استان زنجان در حال طی مراحل اداری برای تحویل به مالکان است.

در میان خودروهای کشف شده برخی هم مربوط به کشفیات مواد مخدر بود.

اما از دیگر اقلامی که مورد توجه قرار گرفت، مواد پیش‌ساز ماده مخدر صنعتی شیشه بود که بر اساس اطلاعات ارائه شده این روزها قاچاقچیان مراحل ساخت این مواد را در مسیر طی می‌کنند.

اسلحه‌های غیر مجاز، مواد مخدر شیشه، مرفین، حشیش و تریاک از دیگر مواد مخدر کشف و ضبط شده توسط نیروی انتظامی بود که در این بازدید به نمایش گذاشته شده بود.

مشروبات الکلی که به صورت ساندیس بودند، مواد محترقه خطرناک، سیگار با درصد اعتیاد بسیار بالا و تجهیزات دریافت ماهواره از دیگر اقلام به نمایش درآمده برای خبرنگاران در این بازدید بودند.

بنا به گفته یکی از مسئولان؛ به تازگی سیگاری وارد بازار شده است که به سفارش روسیه در امریکا تولید می شود و درصد اعتیاد آن ببیشتر از سیگارهای دیگر  است و با قیمت بالا به فروش می رسد.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول