اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

یاد و خاطره 23 شهید نیروی انتظامی بخش «خشت» گرامی‌ داشته شد

در مراسم باشکوهی، یادواره 23 شهید نیروی انتظامی بخش «خشت» شهرستان کازرون برگزار شد.

یاد و خاطره 23 شهید نیروی انتظامی بخش «خشت» گرامی‌ داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، امام جمعه خشت عصر امروز در مراسم یادواره 23 شهید نیروی جان‌برکف انتظامی بخش «خشت» شهرستان کازرون که با حضور فرمانده انتظامی فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرماندار کازرون و جمعی از فرماندهان یگان‌های انتظامی و نظامی استان فارس و خانواده‌های معظم شهدا در مسجد جامع این بخش برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهدا، اظهار داشت: بخش خشت 140 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از میان این شهدا 23 شهید مربوط به نیروی جان‌برکف انتظامی است که در مقایسه با بخش‌های دیگر این استان بیشترین شهید را به خود اختصاص داده است. 

حجت‌الاسلام محمدتقی عباسی ادامه داد: شهدا با کمال اخلاص جان مبارکشان را برای ایجاد آرامش کشور و دفاع از نظام اسلامی و ولایت با احدیت معامله کردند تا نظام اسلامی پابرجا بماند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه وظیفه داریم از خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری کرده و نیز از خانواده‌های معظم شهدا تقدیر کنیم.

امام جمعه خشت به وجود سلاح‌های گرم در دستان برخی افراد به ویژه جوانان این بخش اشاره کرد و ابراز داشت: این افراد با اندک عصبانیتی فوری از جاده منطق منحرف شده و دست به اسلحه می‌برند و حادثه تلخی را رقم می‌زنند.

عباسی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این استان خواست در جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجازی که در دست جوانان به فراوانی مشاهده می‌شود اقدام ضربتی داشته باشند.

وی یادآور شد: وجود سلاح در میان جوانان و رخداد حادثه تیراندازی و قتل، خانواده‌ها و مردم این بخش را نگران کرده است.

امام جمعه خشت در پایان متذکر شد: اگرچه در حال حاضر با تلاش نیروی خدوم انتظامی وضعیت امنی را در این بخش شاهد هستیم اما جمع‌آوری سلاح امری مهم و ضروری بوده که در این راستا فرماندهی انتظامی این استان و دستگاه قضایی باید با کمال قدرت وارد عمل شوند.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول