اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

امروز نیروی انتظامی مطمئن و قابل اعتماد است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به موفقیت‌های این نیرو گفت: امروز نیروی انتظامی در شرایط مطمئن و قابل اعتماد به سر می‌برد.

امروز نیروی انتظامی مطمئن و قابل اعتماد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، سیروس فتحی در دیدار با فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: نیروی انتظامی با تحول و تعالی‌بخشی عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و روزآمدسازی ساختار، آموزش، ابزارها و شیوه‌های عملیاتی خود و تربیت نیروی انسانی متخصص و ورزیده، هم‌اینک در شرایط مطمئن و قابل اعتماد به سر برده و رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس بیانگر این واقعیت است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران قانون‌مداری و اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون‌ستیزان و اخلالگران در همه عرصه‌های نظم اجتماعی را رسالت خطیر و دائمی جان بر کفان نیروی انتظامی توصیف کرد و گفت: اقتدار پلیس که در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی و با رویکردی تکلیف‌مدارانه و نگاهی واقع‌بینانه به پدیده‌های پیرامونی حاصل شده است، نیروی انتظامی را در عرصه‌های مختلف مأموریتی به ویژه در گستراندن چتر امنیت و نظم جامعه، از دست برتر و قدرت غلبه بر تهدیدات بالقوه و بالفعل برخوردار کرده است.

فتحی خاطر نشان کرد: در صورت عدم وجود امنیت لازم، اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی قابل تعریف نیست چرا که هر یک از این عناوین در کنار امنیت قابل تعریف است.

نیروی انتظامی نقش تعیین کننده‌ای در عرصه امنیت پایدار اجتماعی دارد

فرماندار شهرستان پیشوا در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران نقش نیروی انتظامی را در عرصه امنیت پایدار اجتماعی نقشی مهم و بی‌بدیل عنوان کرد.

عباس ملکوتی خواه با اشاره به نقش اجتماعی و امنیتی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت چه امنیت اجتماعی و مدنی و چه امنیت روانی و اخلاقی با مشارکت همه شهروندان است و یکی از پایه‌ها و ارکان اصلی پیشرفت، قوام و سربلندی کشور ایران اسلامی است.

وی در ادامه افزود: امروز نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای انسانی حرفه‌ای، دارای دانش و بینش تخصصی بالا و اشراف بر محیط و الزامات و مولفه‌های حوزه ماموریتی خود، در حال حاضر به یک سازمان کارآمد و موثر برای نظام جامعه اسلامی تبدیل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: مأموریت‌های گسترده و متنوع و حساس سبز پوشان سپید دل برای ایجاد فضایی امن در سرتاسر سرزمین اسلامی، نشان از درایت فرماندهان و توانمندی پرسنل سخت‌کوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

ملکوتی‌خواه اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش تعیین کننده‌ای در عرصه امنیت پایدار اجتماعی دارد و اگر بر امنیت که به‌عنوان شاخصه مهم و حیاتی برای جامعه به‌شمار می‌رود خدشه‌ای وارد شود، امر توسعه، سرمایه‌گذاری، آرامش و آسایش از جامعه سلب می‌شود.

بر پایه این گزارش، فرماندار شهرستان پیشوا در این دیدار با سیروس فتحی، فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران و معاونان وی پیرامون ارتقای امنیتی شهرستان با حضور در فرمانداری پیشوا به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/2462/صا/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول