اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

پیشرفت 60 درصدی ساختمان نیروی انتظامی شهر زلزله‌زده شنبه

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتی گفت: ساختمان پاسگاه انتظامی که بر اثر زلزله تخریب شده در حال بازسازی است و 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 60 درصدی ساختمان نیروی انتظامی شهر زلزله‌زده شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی زارعی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده جدید پاسگاه انتظامی بخش شنبه و طسوج گفت: نقش مهم نیروهای سپاهی، ارتشی و به‌خصوص نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتی افزود: اکنون که حدود   35 سال از عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، نیروهای انتظامی در سراسر کشور در حفظ و حراست از کیان انقلاب اسلامی در مرزها دلسوزانه خدمت می‌کنند و با بصیرتی که دارند سنگربانان خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سرپرست بخشداری شنبه و طسوج خاطرنشان کرد: خداوند همیشه دوست دارد که بندگانش در آسایش و آرامش باشند و قطعاً اگر امنیت نباشد آرامش وجود ندارد.

وی ادامه داد: در صورتی که امنیت نباشد زندگی برای انسان‌ها سخت می‌شود هرکجا که امنیت باشد عمران و آبادانی شکل می‌گیرد و امنیت زیرساخت توسعه است و باید قدر امنیت که یک نعمت بزرگ است را بدانیم. 

زارعی یادآور شد: در بخش شنبه و طسوج امنیت لازم وجود دارد و رضایت بخش می باشد و فرمانده جدید باید با تلاش همکارانشان و با ایجاد تعامل سازنده با مسئولان بخش و مردم امنیت بخش را بیشتر کنند.

وی ضمن تشکر از خدمات فرمانده سابق پاسگاه بخش شنبه و طسوج برای فرمانده جدید آرزوی توفیق کرد و گفت: ساختمان پاسگاه انتظامی که بر اثر زلزله تخریب شده است در حال بازسازی است و 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/66001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول