اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح پروژه توسعه شبکه آب مسکن مهر، مهرشهر بیرجند

آب 2700 واحد مسکن مهر در بیرجند تامین شد

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: با بهره‌برداری از پروژه توسعه شبکه آب مسکن مهر، مهر‌شهر بیرجند نیاز آبی 2 هزار و 700 واحد مسکونی تامین می‌شود.

آب 2700 واحد مسکن مهر در بیرجند تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمجتبی عراقی‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه توسعه شبکه آب مسکن مهر اراضی 64 هکتاری مهرشهر بیرجند اظهار داشت: این پروژه با هدف تامین نیاز آبی 2 هزار و 700 واحد تعاونی‌های مسکن مهر اراضی 64 هکتاری مهرشهر بیرجند اجرا شده است.

وی با بیان این‌که برای اجرای این پروژه 15 کیلومتر لوله‌گذاری توسعه شبکه آب صورت گرفته است، تصریح کرد: لوله‌گذاری با لوله آزبست به قطر 150 میلیمتر و به طول تقریبی یک‌هزار و 700 متر یکی از مشخصات فنی این پروژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی ادامه داد: لوله‌گذاری لوله پلی‌اتین در اقطار 90 تا 200 میلیمتری و به طول تقریبی 13 هزار و 300 متر و احداث 13 باب حوضچه شیرآلات از دیگر مشخصات فنی این پروژه است.

عراقی‌زاده به اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: اعتباری بالغ ‌بر 6 هزار میلیون ریال بابت خرید لوله، اتصالات، شیرآلات اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات هزینه شده از محل اعتبارات تملک و دارایی سرمایه‌ای ـ استانی( مسکن مهر) سال‌ گذشته و جاری تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با بیان این‌که دستگاه نظارت برای اجرای این پروژه معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی بوده است، خاطرنشان کرد: همچنین شرکت زمهریر شرق کویر پیمانکار این پروژه بوده است.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول