اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از طرح آبرسانی به 64 هکتار از اراضی مسکن مهر بیرجند

معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: طرح آبرسانی به 64 هکتار از اراضی مسکن مهر بیرجند تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از طرح آبرسانی به 64 هکتار از اراضی مسکن مهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هاشمی‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به احداث واحدهای مسکونی پادگان آموزشی امام رضا(ع) در بیرجند و تأکید مسئولان استانی و شهرستانی مبنی بر آبرسانی به واحدهای احداث شده اجرای خط انتقال و شبکه آبرسانی محدوده مذکور واقع در بلوار شهید ناصری از شهریور ماه 92 در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی قرار گرفته است.

وی به مشخصات طرح مذکور اشاره و تصریح کرد: این پروژه به طول 7/4 کیلومتر با لوله‌های 350DCI، 300ST، 300AC و 200AC انجام و شبکه مذکور پس از شستشو و گندزدایی در دی ماه 92 تحویل امور آب و فاضلاب بیرجند، برای نصب انشعابات آب گردید.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی ادامه داد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

هاشمی‌مقدم یادآور شد: عبور از خیابان‌های پر ترافیک ورودی شهر (بلوار امام رضا(ع) و عبور عرضی از پل احداث شده در بلوار شهید ناصری از ویژگی‌های دیگر این پروژه بوده که اجرای آن فقط با تمهیدات ویژه امکان‌پذیر بوده است.

وی با بیان این‌که در این پروژه آبرسانی تا سقف یک‌هزار و 500 واحد پیش‌بینی شده است، افزود: در حال حاضر 693 واحد این محدوده آبرسانی شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی اضافه کرد: طرح آبرسانی به 64 هکتار اراضی مسکن مهر شهر بیرجند تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

هاشمی‌مقدم متذکر شد: با توجه به احداث واحدهای مسکونی واقع در منطقه شمال شهر بیرجند با وجود این کمبود اعتبار مسکن مهر در سال جاری و به دلیل تقاضاهای مکرر و نیاز تعاونی‌های مسکن مهر در مورد آبرسانی به واحدهای احداثی یا در دست ساخت، آب اراضی 64 هکتاری مهرشهر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه به طول 7/14 کیلومتر با لوله‌های 200، 160، 110 و 90 پلی‌اتیلن و AC150 با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال انجام و شبکه مذکور پس از شستشو تحویل امور آب و فاضلاب بیرجند برای برنامه‌ریزی نصب انشعابات آب گردید.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: با اجرای شبکه مذکور تأمین آب 2 هزار و 750 واحد مسکن مهر میسر شده است. 

انتهای پیام/22481/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول