اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره موسیقی فجر از 22 الی 24 بهمن ماه سال‌جاری در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این جشنواره هفت گروه موسیقی اجرای کنسرت خواهند داشت.

برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه

ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر از 22 الی 24 بهمن ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این جشنواره بخش جنبی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر بوده و غیر رقابتی است، افزود: در این جشنواره هفت گروه موسیقی اجرای کنسرت خواهند داشت که 6 گروه کرمانشاهی و یک گروه از استان کردستان است.

رحیمی‌زنگنه از اجرای کنسرت سه گروه موسیقی در هر روز برگزاری این جشنواره خبر داد و بیان داشت: کنسرت‌ها در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه از ساعت 18.30 دقیقه تا 21.30 دقیقه خواهد بود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از گروه‌های برتر جشنواره موسیقی فجر کرمانشاه نیز تجلیل خواهد شد.

این مسئول قیمت بلیت‌های این جشنواره را هفت و 10 هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان بلیت‌های جشنواره را از "هنرکده امیر" واقع در پاساژ سروش و نیز موسیقی دلشاد واقع در چهارراه سنگر کرمانشاه تهیه کنند.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول